Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Ik zoek een?
Android tablet van 7" of 8" met minimaal 1 GB RAM en 16 GB ruimte.

Wat is je budget?
Zo'n €150.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dit is om een Asus MeMo Pad HD 7 te vervangen (Android 4.2 is te oud voor Lego WeDo 2.0). M'n vriendin en kind gebruiken 'em verder voor wat uitzending gemist / NPO en wat spelletjes.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zitten kijken wat er in de pricewatch aan Android 6.0 tablets staat en dat is zo goed als niets. Dat verbaast me eigenlijk omdat die versie al een half jaar beschikbaar is. Vanwege het slechte updatebeleid van Android heb ik echter geen zin om nu een tablet te kopen met een versie die al achterhaald is. Ik heb ook niet kunnen vinden welke 5.x tablets er wel een update naar 6.0 krijgen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er Android 5.x tablets in de pricewatch die een update naar Android 6 krijgen of gehad hebben of zijn er budget Android 6.0 tablets bekend die binnenkort beschikbaar komen?

<GOT> Zarhrezz#2885

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-11 11:30
NVIDIA Shield Tablet K1

- 8 inch
- 2GB RAM
- 16GB opslag

;)

• Zarhrezz
Ja...die had ik gezien, maar goed, da's wel €50 boven max budget, een goeie 33% overshoot. De voorganger kostte destijds nog geen €110. Het is de enige 6.0 tablet in de prijsvergelijker met 1 webshop in Nederland die 'em levert (niet op voorraad)...als ik dat afzet tegen het aantal W10 tablets in de store zou je bijna denken dat fabrikanten niet geïnteresseerd zijn in het uitbrengen van Android 6.0 tablet, of mis ik dan iets?

<GOT> Zarhrezz#2885

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-11 20:26
Tweedehands Nexus 7 2013?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Zarhrezz
Als ik het zo even inschat gaat de dame des huizes dat niet zien zitten, maar wie weet =)

Het is geen grote haast, dus als er de komende tijd (budget range) Android 6 tablets uit gaan komen is dat prima.

<GOT> Zarhrezz#2885

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik zou inderdaad nog even wachten, rond mei,juni,juli komen er wel tablets uit met Android 6.
Pagina: 1