Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-05 19:11
Hi, voor mijn nieuwe woning ga ik op zoek naar een tv van "65. Gemiddeld zit je in de woonkamer op 4 tot 4,5 meter afstand van het scherm. Vanwege de grote afstand betwijfel ik of Ultra HD wel zinvol is voor mij. Als ik het verschil op die afstand niet zie lijkt het mij de investering niet waard. Hoe zien jullie dit?

Beste antwoord (via PLAE op 12-04-2016 10:57)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:00

FeaR

In GoT we trust

Dit is al vaker gevraag op GoT, zie bijvoorbeeld S1NN3D in "Advies nodig, twijfel tussen 3 tv's". Qua resolutie heb je op dat formaat en afstand dus al meer dan genoeg aan Full HD. Maar resolutie is niet het enige waar je naar moet kijken. 4K is redelijk nieuw en de standaard vernieuwt nog steeds. Deels hangt het ook af van het budget. Liever een goede Full HD dan een karige 4K TV.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:00

FeaR

In GoT we trust

Dit is al vaker gevraag op GoT, zie bijvoorbeeld S1NN3D in "Advies nodig, twijfel tussen 3 tv's". Qua resolutie heb je op dat formaat en afstand dus al meer dan genoeg aan Full HD. Maar resolutie is niet het enige waar je naar moet kijken. 4K is redelijk nieuw en de standaard vernieuwt nog steeds. Deels hangt het ook af van het budget. Liever een goede Full HD dan een karige 4K TV.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-05 19:11
Ok, dan zijn we snel klaar. Dank.