PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
A7V133 past ie iig wél op.
Verwijderd
hij past iig op een dat MSI bordOp zaterdag 23 juni 2001 17:52 schreef Help!!!! het volgende:
Weet iemand uit eigen ervaring of een silverado op
1)een ASUS A7V133 RAID
2)MSI K7turbo RAID
Kan mijn silverado maandag bij postkantoor halen en ga maandag 1 van bovengenoemde mobo's halen. Verder vandaag tbird Axia 1200\266 voor 365,-- gekocht bij.
Hoe lang het je op je bestelling moeten wachten ?
Silverado heeft een best wel lange levertijd ja. Marteltor zit er ook al een week op te wachten, maar gistron heeft hem nog niet
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Ik heb hem ook besteld bij Gistron, vrijdag gebeld en toen zeiden ze dat hij die vrijdag binnen zo komen... Hij zei wel eerlijk dat ze dat gisteren ook al tegen hem hadden gezegd
https://powershellisfun.com
Taranis, ik heb hem bij Aconto besteld op 8 juni, kreeg een bericht op 21 juni dat ze hem per 20 juni hadden opgestuurd en op vrijdag 22 juni lag er een briefje van TPG in de bus. Helaas pas gevonden om 1800 uur toen postkantoor al dicht was dus kan hem pas op maandag ophalen. Zo lang zo breed, de levertijd is dus ongeveer 2 weken. Weet nog niet precies wattie kost maar reken op +- nlg 200 incl verzendkn. Daz toch wel een hoop geld voor een cooler. Hopen dattie idd zo stil is als er gezegd wordt!!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
ik precies hetzelfde:Op zaterdag 23 juni 2001 20:53 schreef -={Fred_Perry}=- het volgende:
Ik heb hem ook besteld bij Gistron, vrijdag gebeld en toen zeiden ze dat hij die vrijdag binnen zo komen... Hij zei wel eerlijk dat ze dat gisteren ook al tegen hem hadden gezegd
hij zou woensdag komen, oh nee, toch donderdag, nee meneer, donderdag niet gekomen, we verwachten hem vandaag (vrijdag)...ik zit hier maar een beetje weg te slijmen over die asus v8200 deluxe en 1.4 ghz die hier ligt (ik zit nu achter een 233 mhz
Moet iemand nog een Silverado hebben? Heb er een over door een verkeerde bestelling....
Hij past in ieder geval wel op een KT7A
Hij past in ieder geval wel op een KT7A
Zet het dan ook ff in Vraag & Aanbod op tweakers.net
sigloos
Weet iemand toevallig of zo'n silverado op een Dual AMD Tyan mobo gaat passen??
Krijg het spul morgen binnen allemaal, dus dan weet ik het zeker
Krijg het spul morgen binnen allemaal, dus dan weet ik het zeker
Toen ik hem bestelde 231 guldenOp zaterdag 23 juni 2001 21:38 schreef Help!!!! het volgende:
Taranis, ik heb hem bij Aconto besteld op 8 juni, kreeg een bericht op 21 juni dat ze hem per 20 juni hadden opgestuurd en op vrijdag 22 juni lag er een briefje van TPG in de bus. Helaas pas gevonden om 1800 uur toen postkantoor al dicht was dus kan hem pas op maandag ophalen. Zo lang zo breed, de levertijd is dus ongeveer 2 weken. Weet nog niet precies wattie kost maar reken op +- nlg 200 incl verzendkn. Daz toch wel een hoop geld voor een cooler. Hopen dattie idd zo stil is als er gezegd wordt!!
teruggestuurd en bij Comex-Sales besteld
Geen inspiratie
Briefje van de PTT in de bus, morgenochtend kan ik hem ophalen! Ben benieuwd hoeveel beter hij koelt dan mijn Golden Orbje...
Ik heb hem! Hij draait zelfs op 12v nog lekker rustig, beter geluid a;s die Orb die ik eerst er ff op had zitten. Check Sig voor snelheid en temp! (Was eerst over de 70 en nu max 62)
Ik heb hem! Hij draait zelfs op 12v nog lekker rustig, beter geluid a;s die Orb die ik eerst er ff op had zitten. Check Sig voor snelheid en temp! (Was eerst over de 70 en nu max 62)
https://powershellisfun.com
Verwijderd
Hmmz.. Ziet er uit als een leuke cooler alleen.. Ik vraag me af of die niet errug zwaar is. en of dat problemen op kan leveren.. Iemand hier weet van ??
Anders gaat me Globalstraaljager wbk38 lekker dr af en komt er iets stils op hmmmmm rust
Anders gaat me Globalstraaljager wbk38 lekker dr af en komt er iets stils op hmmmmm rust
vind gewicht wel meevallen. je moet alleen niet met je kast gaan schudden. En bij vervoer voorzichtig zijn. Hij is volgensmij in vergelijking met andere goede koelers niet overdreven zwaar. Het is dattie er al op zit anders had ik hem ff op de weegschaal gelegt voor je.
PC Specs
Pagina: 1