Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nvidia Drivers voor LoL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Ik heb sinds een week een nieuwe game PC en ik speel veel League of legends. Nu maak ik gebruik van de nieuwste drivers van Nvidia, maar ik loop ergens tegen aan. Bij mijn oude PC had ik dat alles qua resolutie goed stond en alles perfect scherp was en alles de juiste grote had.

Nu loop ik tegen het probleem aan dat in windows de letters niet scherp zijn en in-game bij LoL dat het groter is dan ik gewend ben, maar alles staat qua resolutie goed.

Zijn er mensen hier die ook dit probleem hebben ervaren en zou het wellicht ana mijn drivers kunnen liggen? Zoja welke drivers zou ik het best kunnen gebruiken?

Als ik hier niet goed zit excuus hiervoor dan.

Specs:
Intel® Core i7-6700K
16 GB intern geheugen (HyperX Fury DDR4)
240 GB SSD Intel 535 Series
NVIDIA GeForce GTX 970
Gigabyte Z170

Groet,

Erwin

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2016 09:39 ]

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 09:47
Scalling aanpassen in Windows

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik dit doen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dit vanavond eens proberen als ik thuis ben...heb het gevonden op google hoe dit moet.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:12:
Zijn er mensen hier die ook dit probleem hebben ervaren en zou het wellicht ana mijn drivers kunnen liggen? Zoja welke drivers zou ik het best kunnen gebruiken?
Mocht de scaling je probleem niet oplossen. Zou je dan de volledige specificaties van je PC kunnen posten. Dat maakt het oplossen van het probleem wat gemakkelijker.