Apple MacBook Pro "Core 2 Duo" 2.66 15" - upgraden of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suturb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-09-2023
Mijn vraag
... Ik heb een macbook pro uit 2008 liggen waarvan de batterij stuk is. Bovendien ging hij de laatste tijd trager.
Doos en kabel heb ik nog. Zit met volgende vragen :
- is dit toestel nog iets waard?
- kan ik een nieuwe batterij aankopen en eventueel extra ram? Zoja, is dat nog de moeite? En hoeveel zou dat kosten?
- kan ik een recente os op dit toestel installeren?

Of bespaar ik mij best al deze moeite en koop ik een nieuwe Mac?

Groetjes, joris

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi Suturb, welkom op GoT :w

Hier op GoT verwachten we enige mate van eigen inzet. Je hoeft absoluut geen expert te zijn, maar we verwachten wel dat je eerst zelf wat moeite doet om een antwoord op je vragen te vinden. Vandaar ook dat er in de template wordt gevraag wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Wat een toestel nog waard is, is bijvoorbeeld een vraag die je prima zelf kunt beantwoorden door rond te kijken op V&A, Marktplaats, tweedehandsmac.nl etc. Wat een eventuele nieuwe batterij of extra ram kost kun je ook zelf vinden via bijvoorbeeld de Pricewatch. Welk OS er maximaal op geïnstalleerd worden kun je bij Apple zelf vinden. Zij geven precies aan wat het meest recente OS is wat je erop kunt draaien.

Aangezien je de meeste vragen zelf kunt beantwoorden, gaat dit topic op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar vermeld dan wel duidelijk wat je zelf hebt gevonden en geprobeerd, en waarom het niet voldeed. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.