Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sj31
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-06 14:50
Al een lange tijd tevreden met mijn Galaxy S5, heb altijd lekker snel opgeladen met mijn setje kabels (1800mah constant om precies te zijn) maar nu heb ik het probleem dat hij niet snel meer oplaad. Hij laadt nu nog maar 300mah op, en dan terwijl mijn telefoon 450mah gebruikt loopt hij dus gewoon leeg tijdens het opladen.

Ik heb mijn S5 al tijden geleden geflasht naar CM12.1 en toen er recent een update kwam voor CM13 heb ik deze gedownload en geïnstalleerd. Daarnaast heb ik ook Gapps er bij geflasht.

Ik heb al meerdere opladers geprobeerd en ook bij mijn vrienden geeft hij een hoge oplaadsnelheid aan (1800mah) maar bij mij welke lader dan ook, max. 300mah. Behalve als de USB kabel in de USB poort van mijn computer zit dan is het 450mah

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
sj31 schreef op maandag 11 april 2016 @ 23:00:
Ik heb al meerdere opladers geprobeerd en ook bij mijn vrienden geeft hij een hoge oplaadsnelheid aan (1800mah) maar bij mij welke lader dan ook, max. 300mah. Behalve als de USB kabel in de USB poort van mijn computer zit dan is het 450mah
Aangezien je al meerdere opladers hebt geprobeerd verwacht ik dat er iets mis is met je je accu.

Je zou eventueel ook nog kunnen proberen om een factory reset uit te voeren of de telefoon terug te flashen naar stock rom om de software uit te sluiten, maar de kans is klein dat dat het probleem is.