Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Vikbol
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-06-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Tablet

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maximaal ca €300,--

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Voor onze dochter, 10 jaar. Zal voornamelijk zijn om te gamen en you tube / Netflix kijken.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Zelf kom ik uit op
- Samsung galaxy tab À
- asus Zenpad S 8.0
- Lenovo Tab 2 A10-70F

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Zelf heb ik geen kennis / ervaring met Android.
Op basis van specs zou ik zeggen de Asus, maar negatieve beoordelingen mbt accuduur, camera en versie besturing geven twijfel. Of voor iets hoger budget gaan?

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:51
Ik heb vorig jaar de Lenovo voor ca. 225 gekocht. Die voldoet ruim aan je eisen. Net als de andere tablets die je noemt. Voor een apparaat dat waarschijnlijk de deur niet uitkomt is 10" prettiger. Goede resolutie helpt ook bij de gebruikservaring.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Vikbol schreef op maandag 11 april 2016 @ 22:51:
Zelf heb ik geen kennis / ervaring met Android.
Op basis van specs zou ik zeggen de Asus, maar negatieve beoordelingen m.b.t. accuduur, camera en versie besturing geven twijfel. Of voor iets hoger budget gaan?
Ik mis nog een klein detail. Naar welk formaat scherm ben je eigenlijk op zoek?

Als ik de rest van je wensen in de pricewatch gooi, kom ik uit op dit lijstje.

Wil je een 10.1" zou ik voor de Lenovo gaan, wil je een 8" zou ik kiezen voor de Asus. Gezien de slechte reviews van de Asus, zou je ook eens kunnen kijken naar de Huawei, helaas zijn op tweakers nog geen reviews van.

[ Voor 32% gewijzigd door rens-br op 12-04-2016 10:01 ]

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:50
Volgens mij komt Huawei eerdaags (binnen nu een een paar dagen) met een tablet van 10 inch onder de 300 euro met best leuke specs:

Huawei MediaPad T2 10.0 Pro. Volgens mij gaat deze tussen de 250 en 300 euro kosten

[ Voor 7% gewijzigd door Gadgeteer op 13-04-2016 12:01 ]

• Vikbol
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-06-2024
Vandaag ook winkel bezocht. Vond de Lenovo erg plastic en niet echt solide. Twijfel nu nog tussen galaxy tab a of asus Zenpad s 8.0. Welke zou voor 10-jarige beste zijn om ook even vooruit te kunnen?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Vikbol schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:55:
Twijfel nu nog tussen galaxy tab a of asus Zenpad s 8.0. Welke zou voor 10-jarige beste zijn om ook even vooruit te kunnen?
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vorige vraag 8)7

Ik zou sowieso voor de Asus gaan. De vergelijking:
  • Processor is beter
  • Ram geheugen is meer (2 GB ipv. 1,5GB)
  • Scherm resolutie is meer
  • Flash is meer
  • Lichter
Pagina: 1