'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Nee, tenzij de ene reep bijv. 100 mhz is en de ander 133 mhz. Dan moet de 100 mhz in de eerste bank.
nee op jouw moederbord niet bij sommige wel was vroeger bij elk moederbord
Beide 133mhz, bedankt voor jullie antwoorden
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Verwijderd
zou het misschien daaraan kunnen liggen dat die extra 256 MB die ik laatst gekocht had het niet goed doet.. (pc erg instabiel)
iik had 128 pc100 en die 256 is pc133
maar wat is pcies eerste bank, zal wel in mobo-boekje staan...
?!
iik had 128 pc100 en die 256 is pc133
maar wat is pcies eerste bank, zal wel in mobo-boekje staan...
?!
Eerste bank is meestal links, aangenomen dat het een ATX bord is en de sloten rechtop staan.
nou ik heb in slot 1 een 128Mb Dimm en in slot 2 een 256Mb Dimm, en het werkt gewoon hoor.
ze zijn beide 133 Mhz...
ze zijn beide 133 Mhz...
Volgens mij ook van hoog naar laagOp zaterdag 23 juni 2001 19:46 schreef ikbenveldmuis het volgende:
tis toch zo dat je het geheugen met de meeste capaciteit in het eerste bankje moet zetten
volgens mij is de winst die je daarmee boekt verwaarloosbaar..Op zaterdag 23 juni 2001 19:46 schreef ikbenveldmuis het volgende:
tis toch zo dat je het geheugen met de meeste capaciteit in het eerste bankje moet zetten
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
nou, volgens mij maakt het helemaal nix meer uit, misschien vroeger maar nu toch nie meer, ik heb namelijk in het eerste slot 128MB 133Mhz in het tweede slot 32MB 100Mhz en in het laatste slot 64MB 133Mhz en dat draait perfect
Pagina: 1