Als op de frontpage op elkaar word gereageerd komt die reactie eronder te staan en is het tekstveld iets smaller. Echter is dit op smartphones niet altijd even pretig vooral als het smaller worden van het tekstveld oneindig lijkt door te gaan zolang er maar genoeg reacties onder geplaatst worden. Zie ook de afbeeldingen wat ik precies bedoel.
Kan er niet iets geïmplementeerd worden die een maximum geeft aan het smaller worden van zo'n reactie?
Ik heb twee plaatjes gemaakt een zonder custom css om te laten zien dat het niet daar aan licht.
Mocht dit al eens eerder zijn gevraagd dan excuses. Ik heb een aantal zoektermen geprobeerd, maar ik wist niet goed waarop ik moest zoeken
Kan er niet iets geïmplementeerd worden die een maximum geeft aan het smaller worden van zo'n reactie?
Ik heb twee plaatjes gemaakt een zonder custom css om te laten zien dat het niet daar aan licht.
![]() | ![]() |
Mocht dit al eens eerder zijn gevraagd dan excuses. Ik heb een aantal zoektermen geprobeerd, maar ik wist niet goed waarop ik moest zoeken
200 fish found!