Minimaale breedte reactie FP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
Als op de frontpage op elkaar word gereageerd komt die reactie eronder te staan en is het tekstveld iets smaller. Echter is dit op smartphones niet altijd even pretig vooral als het smaller worden van het tekstveld oneindig lijkt door te gaan zolang er maar genoeg reacties onder geplaatst worden. Zie ook de afbeeldingen wat ik precies bedoel.

Kan er niet iets geïmplementeerd worden die een maximum geeft aan het smaller worden van zo'n reactie?

Ik heb twee plaatjes gemaakt een zonder custom css om te laten zien dat het niet daar aan licht.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/VoFbsG9l3FWrWWe0ePmmHQkV/thumb.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/nE1b9Pg1Ldlk3JGBkHYo8Aqq/thumb.png

Mocht dit al eens eerder zijn gevraagd dan excuses. Ik heb een aantal zoektermen geprobeerd, maar ik wist niet goed waarop ik moest zoeken

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Op desktop is er al een limiet van maximaal 9x inspringen, alleen werkt deze niet op mobiel omdat die css rule overruled wordt.

Zie ook _David_ in "[FP] limiet inspringen reacties"

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
_David_ schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:10:
Op desktop is er al een limiet van maximaal 9x inspringen, alleen werkt deze niet op mobiel omdat die css rule overruled wordt.

Zie ook _David_ in "[FP] limiet inspringen reacties"
Bedankt _David_, en een mooie custom CSS oplossing die je daarvoor hebt gemaakt, werkt/ leest een stuk beter zo. En ik kan lekker lui zijn want hoef nu zelf niet aan de slag te gaan :P

Maar deze kan dus op slot, dus ik ga even een topic report aanmaken.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeehond op 11-04-2016 19:35 ]

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Zeehond schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:35:
[...]

Bedankt _David_, en een mooie custom CSS oplossing die je daarvoor hebt gemaakt, werkt/ leest een stuk beter zo. En ik kan lekker lui zijn want hoef nu zelf niet aan de slag te gaan :P

Maar deze kan dus op slot, dus ik ga even een topic report aanmaken.
Ik zie liever dat Tweakers het zelf fixt, scheelt weer 3 regels in m'n custom CSS :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.