Het viel me op dat bij nieuws: Organisaties hekelen EU-regels die eigen software op routers beperken een vak met LOI-opleidingen naast het artikel staat. Wat verder doorzoeken levert het vermoeden dat deze advertentie naast alle artikelen in de IT-pro sectie staat, ondanks dat ik deze niet verwacht omdat ik een abonnement heb.
De jobs zie je ook, dat zijn ook advertenties.
Je kunt ze verbergen met customCSS:
Je kunt ze verbergen met customCSS:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
| #loi, #jobs { display: none !important; } |
[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 11-04-2016 17:01 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dat blokje verwijst naar 'eigen' content, derhalve behandelen we het niet hetzelfde als banners. Het staat je inderdaad vrij om het met custom css te verbergen
Intentionally left blank
Waarom linkt ie dan naar pubads.g.doubleclick.net? En wat heeft de LOI met Tweakers te maken? Dit is echt wel een advertentie, hoor.crisp schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:42:
Dat blokje verwijst naar 'eigen' content, derhalve behandelen we het niet hetzelfde als banners. Het staat je inderdaad vrij om het met custom css te verbergen
[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 12-04-2016 09:48 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
I'm just the messengerRoom42 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:47:
[...]
Waarom linkt ie dan naar pubads.g.doubleclick.net? En wat heeft de LOI met Tweakers te maken? Dit is echt wel een advertentie, hoor.
Feitelijk hebben we het gedrag van het 'acties op Tweakers' blokje hiernaartoe doorgetrokken. Die verbergen we ook niet standaard voor abo's omdat abonnees dan misschien acties missen waar ze wel graag van geweten hadden. En in dat blokje worden ook doubleclick url's gebruikt
Ergo: wat de een als reclame ziet kan een ander juist als nuttige content opvatten. Alle doorverwijzingen naar producten in de pricewatch kan je immers ook als reclame zien.
En verder heet het abonnement 'bannervrij' en niet 'advertentievrij' of 'reclamevrij' (beetje flauw misschien, maar die benaming is wel heel bewust om wellus-nietus discussies te voorkomen).
Ik schop deze wel even naar Mooie Features zodat ons productteam hier een oordeel over kan vellen...
Intentionally left blank
Haha ja dat snap ik. Ik ga er misschien ook wel wat te stellig in. Ik neig tracking en adverteren ook over één kam te scheren, omdat aan beiden "over mijn rug" geld verdient wordt*crisp schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:26:
[...]
I'm just the messengerDat onze marketing afdeling doubleclick url's gebruikt is hun probleem
Feitelijk hebben we het gedrag van het 'acties op Tweakers' blokje hiernaartoe doorgetrokken. Die verbergen we ook niet standaard voor abo's omdat abonnees dan misschien acties missen waar ze wel graag van geweten hadden. En in dat blokje worden ook doubleclick url's gebruikt
Ergo: wat de een als reclame ziet kan een ander juist als nuttige content opvatten. Alle doorverwijzingen naar producten in de pricewatch kan je immers ook als reclame zien.
En verder heet het abonnement 'bannervrij' en niet 'advertentievrij' of 'reclamevrij' (beetje flauw misschien, maar die benaming is wel heel bewust om wellus-nietus discussies te voorkomen).
Ik schop deze wel even naar Mooie Features zodat ons productteam hier een oordeel over kan vellen...
* Al dan niet indirect.
Pagina: 1