Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe WiFi router, ter vervanging van mijn verouderde Sitecom W312
Wat is je budget?
40-60 EUR. Eventueel een paar tientjes hoger.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
TP-Link, Sitecom, Asus (Alhoewel ik atm een RT-AC51 heb gekocht, het bereik daarvan is om te huilen: vele male slechter dan mijn huidige Sitecom)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zou graag een AC router willen met zowel verbinding op 2,4GHZ als de 5GHZ band. Wat ik graag zou zien is een erg goed signaal. Signaal > snelheid. Ik heb een 40Mbs Ziggo abonnement en doe verder niets lokaals delen dus voor mij is bereik belangrijker dan snelheid. Gigabit poorten lijken me dan ook niet nodig.
Ik zoek een?
Nieuwe WiFi router, ter vervanging van mijn verouderde Sitecom W312
Wat is je budget?
40-60 EUR. Eventueel een paar tientjes hoger.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
TP-Link, Sitecom, Asus (Alhoewel ik atm een RT-AC51 heb gekocht, het bereik daarvan is om te huilen: vele male slechter dan mijn huidige Sitecom)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zou graag een AC router willen met zowel verbinding op 2,4GHZ als de 5GHZ band. Wat ik graag zou zien is een erg goed signaal. Signaal > snelheid. Ik heb een 40Mbs Ziggo abonnement en doe verder niets lokaals delen dus voor mij is bereik belangrijker dan snelheid. Gigabit poorten lijken me dan ook niet nodig.