Ehm ik weet niet zeker of het hier moet maar ik denk het wel. Ik heb ooit van die smsjes van nozy aangevraagd
Er zouden zogenaamd leuke dingen in moeten staan maar het is alleen maar reclame. Dit is officieel voor libertel en ik heb kpn. Normaal send je nozy uit naar zo'n nummer. Alleen dit lukt niet want ik krijg die zooi nog steeds
Ik heb ook al wat emails gestuurd naar die lui. Wie heeft het zelfde en hoe heb je dit opgelost ?
Dat Nozy is inderdaad flink irritant ja
.
Op de nozy.nl site stond dit:
Hoe kan ik me voor nozy afmelden?
Via SMS. Stuur een SMS met 'nozy uit' (zonder aanhalingstekens!) naar 2FRS (2377). Nadat de SMS is ontvangen zal de afmelding bevestigd worden middels een afmeldings-SMS.
edit:
Ow sorry niet goed gelezen... Heb je de bevestiging wel ontvangen dan?
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
nee. Ik heb zelf een swing240 daar staat niet of het goed is gegaan of niet. Maar op de siemens c35i van mijn paps staat dat het niet lukt.Op zaterdag 23 juni 2001 18:56 schreef AtHomer het volgende:
Dat Nozy is inderdaad flink irritant ja.
[..]
edit:
Als bevestiging hoor je gewoon een SMSje van nozy.nl terug te krijgen waarin staat dat je bent uitgeschreven. Toen ik me uitschreef kreeg ik die vrijwel direct na de uitschrijf-SMS verzonden te hebben.
Het kan er ook aan liggen dat het alleen voor Libertel klanten is. Dan heb je je per ongeluk wel kunnen aanmelden toen ze het systeem nog niet helemaal op orde hadden en kun je er nu niet meer uit...
Het kan er ook aan liggen dat het alleen voor Libertel klanten is. Dan heb je je per ongeluk wel kunnen aanmelden toen ze het systeem nog niet helemaal op orde hadden en kun je er nu niet meer uit...
ik ben bang dat dit klopt maar weet iemand hier een oplossing voor. Smsjes blocken ofzo. Ik heb een swing240. Emailtjes sturen heeft namelijk geen zin. Ik krijg niks terug. Ik zal ff afwachten tot na het weekend.Op zondag 24 juni 2001 11:12 schreef AtHomer het volgende:
Als bevestiging hoor je gewoon een SMSje van nozy.nl terug te krijgen waarin staat dat je bent uitgeschreven. Toen ik me uitschreef kreeg ik die vrijwel direct na de uitschrijf-SMS verzonden te hebben.
Ik las dit net nog in dit topic:
Die heeft dus ook geen oplossing gevonden... Toch zou er een oplossing moeten zijn. Lijkt me een beetje onredelijk als dat niet zo is.Op maandag 18 juni 2001 12:00 schreef Thetallguy het volgende:
Ik kreeg op mn ouwe telefoon allemaal SMSjes van Nozy, dat eigenlijk alleen voor Libertel users is terwijl ik Ben had. Om het uit te zetten moest je "nozy uit" of 'nozy out' replyen, en dat kon dus niet!!
dus ik kreeg bijna om de dag een vaag smsje over de nieuwe cd van Destiny's Child oid, gelukkig heb ik nu een nieuwe phone + nummer
Net ff m'n ouwe telefoon weer aangezet voor het eerst in 2 weken, weer 7 Nozy sms'jes. Wel een naaistreek dat niet-Libertel klanten het niet uit kunnen zettenOp maandag 25 juni 2001 13:38 schreef AtHomer het volgende:
Ik las dit net nog in dit topic:
[..]
Die heeft dus ook geen oplossing gevonden... Toch zou er een oplossing moeten zijn. Lijkt me een beetje onredelijk als dat niet zo is.
Pagina: 1