Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op hogere kwaliteit, met een zo hoog mogelijke framerate, ik wil de processor en de videokaart dus ook wel overclocken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 140 euro, mag niet hoger dan 180
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik wil er aan MSI R9 390 (misschien X) op zetten, minimaal 16 gb aan RAM en mijn oude Intel i7-3770k meenemen. De koeling en voeding van de gehele PC en de koeling van de processor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 2 sloten voor de videokaart, het liefst meer..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst MSI, maar andere merken vind ik ook goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet kunnen overclocken, moet stabiel zijn en het liefst een goede versie van BIOS hebben
Ga je overklokken?
[i]Ja, maar niet heel zwaari]
Wat verwacht je van ons?
Het is erg moeilijk om een goed moederbord te vinden met een 1155 socket, die ook nog een beetje te betalen is. Daarom schakel ik de hulp van de 'experts' maar in
Gamen op hogere kwaliteit, met een zo hoog mogelijke framerate, ik wil de processor en de videokaart dus ook wel overclocken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 140 euro, mag niet hoger dan 180
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik wil er aan MSI R9 390 (misschien X) op zetten, minimaal 16 gb aan RAM en mijn oude Intel i7-3770k meenemen. De koeling en voeding van de gehele PC en de koeling van de processor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 2 sloten voor de videokaart, het liefst meer..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst MSI, maar andere merken vind ik ook goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet kunnen overclocken, moet stabiel zijn en het liefst een goede versie van BIOS hebben
Ga je overklokken?
[i]Ja, maar niet heel zwaari]
Wat verwacht je van ons?
Het is erg moeilijk om een goed moederbord te vinden met een 1155 socket, die ook nog een beetje te betalen is. Daarom schakel ik de hulp van de 'experts' maar in