Vervanging voor moederbord uit BBG

Pagina: 1
Acties:

• jurriaanvw
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-01-2024
Beste allen, ik wil graag de basis game pc bouwen uit de BBG van maart.(reviews: Desktop Best Buy Guide - maart 2016)

Daarbij zit het volgende moederbord: pricewatch: Gigabyte GA-H110M-S2H

Echter heb ik de logitech X-540 5.1 speakerset en heeft het moederbord volgens mij niet genoeg audio-uitgangen voor die set. Ik heb zitten zoeken maar kan zo geen moederbord vinden met dezelfde specificaties als de Gigabyte GA-H110M-S2H maar met meer audiouitgangen en heb er eigenlijk ook niet genoeg verstand van.

Weet iemand een ander moederbord met voldoende audiouitgangen? Ik heb totaal geen voorkeur, zolang de overige onderdelen uit de BBG er maar op passen. Of is er een andere manier om de speakerset toch aan te sluiten?

Bedankt vast!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
Volgens mij zit er maar 1 3,5 inch jack aan je speakerset ?

Dat gaat dan gewoon passen.

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-02 15:43
Volgens de specs heeft dat moederbord 7.1 en dat kan met 3 aansluitingen (1 voor+mid, 1 zij en 1 achter). Waarschijnlijk werkt hij met flexpoorten zodat je de microfoon en line-in kan omzetten naar een output kanaal maar dat zou je zelf even moeten nakijken.
Jouw set heeft als het goed is maar 2 aansluitingen nodig, voor en achter.

[ Voor 8% gewijzigd door GWBoes op 11-04-2016 16:24 ]

Flickr - Strava

• jurriaanvw
Dank voor de reacties! De set werkt met 3 3,5mm jacks: voor, center/bas en achter. Werkt dat dan ook?

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-02 15:43
Je kan vast wel op de website van MSI het instructieboekje downloaden, daar staat het vast in.

Flickr - Strava

• jurriaanvw
Gevonden, ik wist niet dat er zoiets bestond als flexpoorten. Thanks!
Pagina: 1