Toon posts:

Desktop wallmount maken, problemen door hitte?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik zit er over na te denken om een systeem op een plank te maken en dan aan de muur te bevestigen zoals bijvoorbeeld hier; http://www.techpowerup.co...l-mounted-game-pc.220413/
Mijn vraag is als ik zoiets maak maar dan zonder waterkoeling zou dit problemen opleveren met temperaturen? Ik zorg dat de videokaart niet in het slot zit d.m.v. een kabel.
Graag jullie ervaringen/tips/advies etc..

Met vriendelijke groet,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:38
Wat is de gemiddelde temperatuur in die kamer? Hoeveel geluid mogen je fans maken? Hoe warm gaat de videokaart/CPU worden volgens jou, oftewel hoe zwaar ga je het systeem belasten?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bregweb schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:49:
Wat is de gemiddelde temperatuur in die kamer? Hoeveel geluid mogen je fans maken? Hoe warm gaat de videokaart/CPU worden volgens jou, oftewel hoe zwaar ga je het systeem belasten?
- Gemiddelde kamertemperatuur ik gok rond de 20 graden.. in de zomer misschien iets meer.

- Zouden er extra fans bij geplaatst moeten worden omdat er op cpu/gpu en voeding al fans zitten?

- Systeem word gemiddeld belast, ik gebruik het vooral voor wat standaard mmorpg games, films kijken en wat surfen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Enige wat ik kan bedenken is dat de VRM's/Phases op je moederbord en eventueel je Ram wat koeling tekort zou kunnen komen bij gebrek aan case airflow.

Dit valt op te lossen door een top-down fan te gebruiken voor je CPU.. (Een brede koeler die lucht recht op de CPU blaast waarna deze zich verspreid op het moederbord)..

Bijvoorbeeld deze Scythe Big Shuriken 2 Rev. B

[ Voor 16% gewijzigd door Temujin op 11-04-2016 15:57 ]