Goede Gratis Forums:

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views sinds 30-01-2008

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

Topicstarter
Wat zijn goede gratis forums, die je zelf kan hosten IE:phpBB, Ikonboard, YaBB, wie kent er nog meer, want de bovenste 3 krijg ik niet helemaal lekker aan het werk (het leifst een forum met CGI-Scripts en geen MySQl)

If there's Oldskool i'm there

Verwijderd

Persoonlijk ben ik een grote fan van Ikonboard. Als ik jou was zou ik de handleiding van Ikonboard nog eens goed doorlezen, want over het algemeen is IB toch erg simpel te installeren. suc6 :)

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

www.hotscripts.com
en als het installeren van een forum je niet lukt, dan kun je nog altijd naar hostedboards zoeken zoals www.ezboard.com.

PS) zoek en gij zult vinden.

Verwijderd

**SEARCH**

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 17:37 schreef GODZILLA2001 het volgende:
www.phpbb.com
die werkt toch met mysql ?

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 17:38 schreef aarninkron het volgende:

[..]

owja :P
naja niet goed gelezen ::P

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

www.ikonboard.com ze zijn bijna klaar met versie 3 en heb een testje draaien en ziet er lekker uit.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Het forum van gamedev.net en maxcode.com

Die roelen zeer veel beter dan deze balle sectie op GoT genaam Programming and Webscripting

Zo. Icarus heeft gesproken !

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-05 16:54
Op zaterdag 23 juni 2001 21:08 schreef Icarus het volgende:
Het forum van gamedev.net en maxcode.com
Het forum van gamedev.net lijkt zelf gemaakt, en niet gratis duzzz lijkt me niet echt bruikbaar. Van maxcode.com is het board wwwthreads waar ik niet zeker van ben of het gratis is, maar volgens mij gebruikt die ook mySQL.

[offtopic]
Het forum van gamedev.net is trouwens wel groot! 18.000 users, dat komt al aardig in de buurt van GoT.

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 12:10
Op zaterdag 23 juni 2001 17:38 schreef aarninkron het volgende:

[..]

Ja maar het enige dat jij hoeft in te vullen is je database naam/host/wachtwoord enzo de rest doet dat scriptje.

Is in principe geen kennis voor nodig.

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 00:20 schreef blackboarder het volgende:

[..]

Ja maar het enige dat jij hoeft in te vullen is je database naam/host/wachtwoord enzo de rest doet dat scriptje.

Is in principe geen kennis voor nodig.
Yep daarom zei ik het ook :)

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:54
Ik ben erg tevreden over tForum

Maar ik ben het met Thys eens dat Ikonboard er ook goed uit ziet, toch eens proberen...

Verwijderd

People Space 1.5
is wel stabiel en goed aanpasbaar:
www.zavin-inc.nl/forum
staat nu 25,-
Maar als je hun mailt kun je hem gratis krijgen.

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 12:12 schreef coolcipp het volgende:
People Space 1.5
is wel stabiel en goed aanpasbaar:
www.zavin-inc.nl/forum
staat nu 25,-
Maar als je me mailt kun je hem gratis krijgen.
Je bent wel erg trots op je (vrij) trage forumpje?

Verwijderd

wat voor een verbinding heb jij dan?

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 24 juni 2001 12:24 schreef coolcipp het volgende:
wat voor een verbinding heb jij dan?
ik heb iig kabel en bij mij gaat ie ook erg traag moet ik zeggen

• Lampie
  • Laatst online: 26-05 09:21
Op zondag 24 juni 2001 12:38 schreef nelis het volgende:

[..]

ik heb iig kabel en bij mij gaat ie ook erg traag moet ik zeggen
Hier ook kabel en ook Traag

Verwijderd

raar
is het soms het logo dat traag laad?

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 14:49 schreef coolcipp het volgende:
raar
is het soms het logo dat traag laad?
Ik weet al wat de fout is.
Er zit een gigantische kever in.

(kever (bug) = een foutje in het forum )
(een foutje wordt ook wel bug genoemd)

maar verder zal het beter worden er je
kunt bij de volgende update avatars gebruiken.
Private message's versturen en ontavnegn.
Nog makkelijker het forum installeren.
In plaats van 9 stappen nu 2 stappen
om het forum te installeren.!
forum sneller.
stabieler.

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zondag 24 juni 2001 17:22 schreef coolcipp het volgende:
oude forum:
http://213.93.3.9/support-old

nieuwe versie:
http://213.93.3.9/support
HAHAHA, en jij hebt dit ook echt gemaakt? ROFLOL.
je was op een ander forum al betrapt op het editten van vBulletin en beweren dat hij door jou was gemaakt. haha, en dit is duidelijk blazeboard, de nieuwe :D luser :+
die 'oude' versie van jou is gewoon tForum. tisk tisk tisk, ik :r op u. misschien moeten de echte makers er van horen :+ >:) . U maakt duidelijk misbruik van GPL, en bent een van de redenen waarom velen niet voor GPL kiezen piraat.

Verwijderd

forA

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 24 juni 2001 17:38 schreef prototype het volgende:

[..]

HAHAHA, en jij hebt dit ook echt gemaakt? ROFLOL.
je was op een ander forum al betrapt op het editten van vBulletin en beweren dat hij door jou was gemaakt. haha, en dit is duidelijk blazeboard, de nieuwe :D luser :+
die 'oude' versie van jou is gewoon tForum. tisk tisk tisk, ik :r op u. misschien moeten de echte makers er van horen :+ >:) . U maakt duidelijk misbruik van GPL, en bent een van de redenen waarom velen niet voor GPL kiezen piraat.
haha, KILL KILL >:)

Verwijderd

Hoort dit hier wel thuis, maar mijn mening is XMB Forum, echt goed gratis PHP board, gemaakt door een 14 jarige gast. Alleszit erop of eraan!!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zondag 24 juni 2001 21:48 schreef ftpsurver het volgende:
Hoort dit hier wel thuis, maar mijn mening is XMB Forum, echt goed gratis PHP board, gemaakt door een 14 jarige gast. Alleszit erop of eraan!!
ach, nuthin beats homemade :), zo ben 'k nu met jaapf & acm & luite bezig een php&c++/(my|postgres)sql&odbc(sapdb) forum aan het schrijven. Voordeel hieraan is, dat je meer controle hebt over je src, en voorkomt piraterij zoals je enkele posts hiervoor zag.

[sluikreclame]Phoenix is z'n naam :), en hij zal uiteindelijk te verkrijgen zijn in 2 versies, namelijk een lite (gratis) versie en een enterprise versie (niet gratis dus en encoded).[/sluikreclame]

Verwijderd

(kever (bug) = een foutje in het forum )
(een foutje wordt ook wel bug genoemd)
Ow :? Is goed dat je het uitlegt want ik wist dus echt niet wat dat was hoor |:(

[flame-mode]
Verder vindt ik het erg, en lees dan heel erg, zielig dat je teert op door jou zo fijntjes geripte layout van nielsonline's website.

http://www.zavin-inc.nl/forum/index.html
http://www.activetopics.nl/ (van niels)

Bovendien, je plaatst zeer goede replies in je posts. :P
[/flame-mode]

Verwijderd

http://www.vbulletin.com/download/

heel erg goeie lite versie van VBulletin. De lite versie is shareware en niet zo uitgebried als de officiele versie maar als je een beetje handig in php bent............ ;)

• TomR
  • Laatst online: 25-05 12:10
Wat is die site van hem (support-site)

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op zondag 24 juni 2001 22:23 schreef prototype het volgende:[sluikreclame]Phoenix is z'n naam :), en hij zal uiteindelijk te verkrijgen zijn in 2 versies, namelijk een lite (gratis) versie en een enterprise versie (niet gratis dus en encoded).[/sluikreclame]
<cheerleader mode="go phusion">

we hebben een P
we hebben een h
we hebben een o
we hebben een e
we hebben een n
we hebben een i
we hebben een x

Phoenix!!!!

</cheerleader>

*D

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

whahaha wat een loser
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in functions.php on line 36

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in functions.php on line 11

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in functions.php on line 16

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in functions.php on line 21

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in functions.php on line 26

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in functions.php on line 563

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at functions.php:36) in functions.php on line 569

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at functions.php:36) in functions.php on line 581

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at functions.php:36) in functions.php on line 583

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at functions.php:36) in functions.php on line 594

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at functions.php:36) in functions.php on line 597

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in functions.php on line 514

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in functions.php on line 539
Can't update active list. Reason: No Database Selected

Verwijderd

website?

• cjs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

cjs

Macromedian

Op maandag 25 juni 2001 21:16 schreef UneXpeCteD- het volgende:

[..]

website?
http://www.xmbforum.com/

Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.

Verwijderd

Dit is echt te gek voor woorden, nadat die coolcipp/roy/zavininc mij constant heeft lastig gevallen via telefoon of hij mijn forum (http://www.peoplespace.nl) mocht hebben gaat hij toch mijn naam gebruiken. En voor het posten hier op GOT gebruikt hij nu ook ineens mijn icoontje. Dit gaat echt te ver! Het forum kon hij toch niet jatten aangezien het serverside is maar mijn naam en icoontje jatten!

Weet je trouwens wat die chinese letters betekenen coolcipp mocht je nog aanwezig zijn en nog niet gebanned zijn? Je gebruikt gewoon mijn naam, dus ik vraag je "vriendelijk" of je alles wil verwijderen dat gejat is, anders kan je zeer binnenkort juridische stappen verwachten. Het is jouw beslissing of je het gelooft of niet maar je zal er in ieder geval niet goedkoop uit zijn.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op maandag 25 juni 2001 21:16 schreef UneXpeCteD- het volgende:
whahaha wat een loser
[..]
Weleens gehoor van normaal reageren :?
Op maandag 25 juni 2001 23:52 schreef yun het volgende:
---- 8< -----
anders kan je zeer binnenkort juridische stappen verwachten. Het is jouw beslissing of je het gelooft of niet maar je zal er in ieder geval niet goedkoop uit zijn.
Eej, doen we dat soort dingen even lekker buiten het forum om... per telefoon mail o.i.d.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• cutter
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

idd, McVirusS heeft het topic in LA gesloten, respecteer dat en ga niet een slotje op dit topic regelen.

Verwijderd

Ik ben ERGENS op dit forum een adres tegengekomen van een site die gratis forums host. Het is een site die het in Nederland en Belgie doet.

ik had het adres van een gebruiker van GOT die daar ook zijn eigen forum had.
Maar ik kan nergens zijn reply meer vinden. Heeft iemand een idee welke site dat zou kunnen zijn?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:01
Geen idee, maar om daar nou een 3 jaar oud topic voor te schoppen is ook weer zo wat :P

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 13:43:
Ik ben ERGENS op dit forum een adres tegengekomen van een site die gratis forums host. Het is een site die het in Nederland en Belgie doet.
Alle sites doen het overal hoor, die zijn niet landgebonden.
ik had het adres van een gebruiker van GOT die daar ook zijn eigen forum had.
Maar ik kan nergens zijn reply meer vinden. Heeft iemand een idee welke site dat zou kunnen zijn?
Moet je daarvoor dit topic kicken?

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 12:14
Wel om de search/database maar een beetke meer compleet te maken O-) voeg ik

www.invisionboard.com er aan toe..

[ Voor 3% gewijzigd door HawVer op 21-04-2004 13:52 ]

http://hawvie.deviantart.com/

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

eerepee.. Je krijgt toch niet voor niks een waarschuwing dat je in een HEEL OUD TOPIC gaat replyen???
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.