If there's Oldskool i'm there
Verwijderd
en als het installeren van een forum je niet lukt, dan kun je nog altijd naar hostedboards zoeken zoals www.ezboard.com.
PS) zoek en gij zult vinden.
Verwijderd
die werkt toch met mysql ?Op zaterdag 23 juni 2001 17:37 schreef GODZILLA2001 het volgende:
www.phpbb.com
Verwijderd
owjaOp zaterdag 23 juni 2001 17:38 schreef aarninkron het volgende:
[..]
die werkt toch met mysql ?
naja niet goed gelezen ::P
Verwijderd
Die roelen zeer veel beter dan deze balle sectie op GoT genaam Programming and Webscripting
Zo. Icarus heeft gesproken !
Het forum van gamedev.net lijkt zelf gemaakt, en niet gratis duzzz lijkt me niet echt bruikbaar. Van maxcode.com is het board wwwthreads waar ik niet zeker van ben of het gratis is, maar volgens mij gebruikt die ook mySQL.Op zaterdag 23 juni 2001 21:08 schreef Icarus het volgende:
Het forum van gamedev.net en maxcode.com
[offtopic]
Het forum van gamedev.net is trouwens wel groot! 18.000 users, dat komt al aardig in de buurt van GoT.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Ja maar het enige dat jij hoeft in te vullen is je database naam/host/wachtwoord enzo de rest doet dat scriptje.Op zaterdag 23 juni 2001 17:38 schreef aarninkron het volgende:
[..]
die werkt toch met mysql ?
Is in principe geen kennis voor nodig.
Verwijderd
Yep daarom zei ik het ookOp zondag 24 juni 2001 00:20 schreef blackboarder het volgende:
[..]
Ja maar het enige dat jij hoeft in te vullen is je database naam/host/wachtwoord enzo de rest doet dat scriptje.
Is in principe geen kennis voor nodig.
Maar ik ben het met Thys eens dat Ikonboard er ook goed uit ziet, toch eens proberen...
Verwijderd
is wel stabiel en goed aanpasbaar:
www.zavin-inc.nl/forum
staat nu 25,-
Maar als je hun mailt kun je hem gratis krijgen.
Verwijderd
Je bent wel erg trots op je (vrij) trage forumpje?Op zondag 24 juni 2001 12:12 schreef coolcipp het volgende:
People Space 1.5
is wel stabiel en goed aanpasbaar:
www.zavin-inc.nl/forum
staat nu 25,-
Maar als je me mailt kun je hem gratis krijgen.
ik heb iig kabel en bij mij gaat ie ook erg traag moet ik zeggenOp zondag 24 juni 2001 12:24 schreef coolcipp het volgende:
wat voor een verbinding heb jij dan?
Hier ook kabel en ook TraagOp zondag 24 juni 2001 12:38 schreef nelis het volgende:
[..]
ik heb iig kabel en bij mij gaat ie ook erg traag moet ik zeggen
Verwijderd
Ik weet al wat de fout is.Op zondag 24 juni 2001 14:49 schreef coolcipp het volgende:
raar
is het soms het logo dat traag laad?
Er zit een gigantische kever in.
(kever (bug) = een foutje in het forum )
(een foutje wordt ook wel bug genoemd)
maar verder zal het beter worden er je
kunt bij de volgende update avatars gebruiken.
Private message's versturen en ontavnegn.
Nog makkelijker het forum installeren.
In plaats van 9 stappen nu 2 stappen
om het forum te installeren.!
forum sneller.
stabieler.
HAHAHA, en jij hebt dit ook echt gemaakt? ROFLOL.Op zondag 24 juni 2001 17:22 schreef coolcipp het volgende:
oude forum:
http://213.93.3.9/support-old
nieuwe versie:
http://213.93.3.9/support
je was op een ander forum al betrapt op het editten van vBulletin en beweren dat hij door jou was gemaakt. haha, en dit is duidelijk blazeboard, de nieuwe
die 'oude' versie van jou is gewoon tForum. tisk tisk tisk, ik
haha, KILL KILLOp zondag 24 juni 2001 17:38 schreef prototype het volgende:
[..]
HAHAHA, en jij hebt dit ook echt gemaakt? ROFLOL.
je was op een ander forum al betrapt op het editten van vBulletin en beweren dat hij door jou was gemaakt. haha, en dit is duidelijk blazeboard, de nieuweluser
die 'oude' versie van jou is gewoon tForum. tisk tisk tisk, ikop u. misschien moeten de echte makers er van horen
![]()
. U maakt duidelijk misbruik van GPL, en bent een van de redenen waarom velen niet voor GPL kiezen piraat.
Verwijderd
ach, nuthin beats homemadeOp zondag 24 juni 2001 21:48 schreef ftpsurver het volgende:
Hoort dit hier wel thuis, maar mijn mening is XMB Forum, echt goed gratis PHP board, gemaakt door een 14 jarige gast. Alleszit erop of eraan!!
[sluikreclame]Phoenix is z'n naam
Verwijderd
Ow(kever (bug) = een foutje in het forum )
(een foutje wordt ook wel bug genoemd)
[flame-mode]
Verder vindt ik het erg, en lees dan heel erg, zielig dat je teert op door jou zo fijntjes geripte layout van nielsonline's website.
http://www.zavin-inc.nl/forum/index.html
http://www.activetopics.nl/ (van niels)
Bovendien, je plaatst zeer goede replies in je posts.
[/flame-mode]
Verwijderd
heel erg goeie lite versie van VBulletin. De lite versie is shareware en niet zo uitgebried als de officiele versie maar als je een beetje handig in php bent............
Wat is die site van hem (support-site)Op zondag 24 juni 2001 21:48 schreef ftpsurver het volgende:
Hoort dit hier wel thuis, maar mijn mening is XMB Forum, echt goed gratis PHP board, gemaakt door een 14 jarige gast. Alleszit erop of eraan!!
<cheerleader mode="go phusion">Op zondag 24 juni 2001 22:23 schreef prototype het volgende:[sluikreclame]Phoenix is z'n naam, en hij zal uiteindelijk te verkrijgen zijn in 2 versies, namelijk een lite (gratis) versie en een enterprise versie (niet gratis dus en encoded).[/sluikreclame]
we hebben een P
we hebben een h
we hebben een o
we hebben een e
we hebben een n
we hebben een i
we hebben een x
Phoenix!!!!
</cheerleader>
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in functions.php on line 36
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in functions.php on line 11
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in functions.php on line 16
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in functions.php on line 21
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in functions.php on line 26
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in functions.php on line 563
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at functions.php:36) in functions.php on line 569
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at functions.php:36) in functions.php on line 581
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at functions.php:36) in functions.php on line 583
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at functions.php:36) in functions.php on line 594
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at functions.php:36) in functions.php on line 597
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in functions.php on line 514
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in functions.php on line 539
Can't update active list. Reason: No Database Selected
http://www.xmbforum.com/Op maandag 25 juni 2001 21:16 schreef UneXpeCteD- het volgende:
[..]
website?
Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.
Verwijderd
Weet je trouwens wat die chinese letters betekenen coolcipp mocht je nog aanwezig zijn en nog niet gebanned zijn? Je gebruikt gewoon mijn naam, dus ik vraag je "vriendelijk" of je alles wil verwijderen dat gejat is, anders kan je zeer binnenkort juridische stappen verwachten. Het is jouw beslissing of je het gelooft of niet maar je zal er in ieder geval niet goedkoop uit zijn.
Weleens gehoor van normaal reagerenOp maandag 25 juni 2001 21:16 schreef UneXpeCteD- het volgende:
whahaha wat een loser
[..]
Eej, doen we dat soort dingen even lekker buiten het forum om... per telefoon mail o.i.d.Op maandag 25 juni 2001 23:52 schreef yun het volgende:
---- 8< -----
anders kan je zeer binnenkort juridische stappen verwachten. Het is jouw beslissing of je het gelooft of niet maar je zal er in ieder geval niet goedkoop uit zijn.
Verwijderd
ik had het adres van een gebruiker van GOT die daar ook zijn eigen forum had.
Maar ik kan nergens zijn reply meer vinden. Heeft iemand een idee welke site dat zou kunnen zijn?
Alle sites doen het overal hoor, die zijn niet landgebonden.Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 13:43:
Ik ben ERGENS op dit forum een adres tegengekomen van een site die gratis forums host. Het is een site die het in Nederland en Belgie doet.
Moet je daarvoor dit topic kicken?ik had het adres van een gebruiker van GOT die daar ook zijn eigen forum had.
Maar ik kan nergens zijn reply meer vinden. Heeft iemand een idee welke site dat zou kunnen zijn?
www.invisionboard.com er aan toe..
[ Voor 3% gewijzigd door HawVer op 21-04-2004 13:52 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Dit topic is gesloten.
![]()