Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieter.txt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 11:58
Dit weekend heb ik mijn nieuwe Synology NAS (DS216j) ontvangen en aangesloten. Ik heb ook gelijk de DS Photo app geinstalleerd op onze twee smartphones. Een van de redenen om de NAS aan te schaffen was namelijk het backuppen van de foto's op onze telefoons. Op de ene telefoon (Galaxy S4) ging dit probleemloos.

Echter op de andere telefoon (Moto G) wil dit niet lukken. Bij het instellen van Photo Backup krijg ik de melding: "Aanmelden mislukt. Controleer of het IP-adres van het DiskStation juist is en of de DSM-versie recenter is dan 3.0.".

Ik heb geprobeerd de account aan te maken met mijn QuickConnect-ID en met het lokale IP-adres van de NAS, maar dit maakt geen verschil. Ook HTTPS aan en uit veranderd niets aan de melding.

En nu weet ik het niet meer. Kan iemand hier mij misschien verder helpen?

Overigens zie ik om de Galaxy S4 ook niet het foto-album waar naartoe de foto's zijn gesynchroniseerd. Op de NAS staan wel netjes alle foto's natuurlijk.

O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travee
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-06 23:03
Foto's uploaden naar een bekende cloud (Onedrive, Dropbox etc.) en volgens met CloudSync de foto's backuppen naar je NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:34
Ikzelf gebruik de app sweet home! Op android, i.c.m synology ds213j
Werkt al 2 jaar perfect, simpel in te stellen, en zogauw ik nieuwe fotos heb en verbind met mijn thuis wifi gaat hij automatisch de nieuwe fotos uploaden

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olie317
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 27-05 14:27
Pieter.txt schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:42:
Dit weekend heb ik mijn nieuwe Synology NAS (DS216j) ontvangen en aangesloten. Ik heb ook gelijk de DS Photo app geinstalleerd op onze twee smartphones. Een van de redenen om de NAS aan te schaffen was namelijk het backuppen van de foto's op onze telefoons. Op de ene telefoon (Galaxy S4) ging dit probleemloos.

Echter op de andere telefoon (Moto G) wil dit niet lukken. Bij het instellen van Photo Backup krijg ik de melding: "Aanmelden mislukt. Controleer of het IP-adres van het DiskStation juist is en of de DSM-versie recenter is dan 3.0.".

Ik heb geprobeerd de account aan te maken met mijn QuickConnect-ID en met het lokale IP-adres van de NAS, maar dit maakt geen verschil. Ook HTTPS aan en uit veranderd niets aan de melding.

En nu weet ik het niet meer. Kan iemand hier mij misschien verder helpen?

Overigens zie ik om de Galaxy S4 ook niet het foto-album waar naartoe de foto's zijn gesynchroniseerd. Op de NAS staan wel netjes alle foto's natuurlijk.
Heb je via het package center wel de Photo Station gedownload en geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-06 07:25
Heb de moto g3 icm ds215j. Dit werkt prima. De foutmelding komt me echter bekend voor. Heb je de goede quickconnect settings?

Edit, ietwat oud topic. Volgens mij heeft de update van ds photo dit ondertussen verholpen?

[ Voor 27% gewijzigd door Bulldock op 04-08-2016 23:01 ]