A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Zo'n dingetje kopen, wat ze ook altijd bij interviews gebruiken. Weet alleen niet meer hoe het heet...
Verwijderd
Een mp3- of minidisc-speler met opname-functie of een goede cassetterecorder.
Zorg wel dat je een goede microfoon hebt.
Zorg wel dat je een goede microfoon hebt.
of van de tv opnemen, alleen lastig om erachter te komen of er een programma is waarin een trein is die rijd.
of een cd lenen bij de bieb, daar hebben ze van die zgn. sample-cd's met geluiden van onweer, auto's menigtes etc.
of op internet zoeken naar samples.. (wie weet zijn er van die trein-freaks die zelfs samples plaatsen
)
of een cd lenen bij de bieb, daar hebben ze van die zgn. sample-cd's met geluiden van onweer, auto's menigtes etc.
of op internet zoeken naar samples.. (wie weet zijn er van die trein-freaks die zelfs samples plaatsen
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
M$ trainsim
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
Lijkt mij ook het makkelijkst ja.Op zaterdag 23 juni 2001 18:06 schreef Gertje het volgende:
ik zou een minidisc lenen van iemand, goeie kwaliteit en, tsja.. ok wel goedkoop, toch?
Of van een divx film rippen...
lol, die trein was maar een voorbeeld, ik wil weirde achtergrond geluiden hebben om achter mn beatz te plakken
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Een vriend van me heeft vorig jaar formule 1 geluiden opgenomen met z'n minidisc recorder, ging prima, alleen hielden z'n batterijen het maar 3 minuten vol op de "record" stand..
Zorg dus wel dat je een goeie hebt.. of een verlengsnoer
doe niet zo moeilijk, kijk gewoon ff op de hsl site voor jongeren http://www.highspeed.nl ofzo, daar vind je wel wat
p.s. ben hierachtergekomen bij een werkstuk
p.s. ben hierachtergekomen bij een werkstuk
Pagina: 1