• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025
Als ik bijvoorbeeld een sample van een trein wil maken , wat is dan een goed(e)(kope) manier , daar zijn vast ook wel gadgets voor ?

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Zo'n dingetje kopen, wat ze ook altijd bij interviews gebruiken. Weet alleen niet meer hoe het heet...

Verwijderd

ik zou een minidisc lenen van iemand, goeie kwaliteit en, tsja.. ok wel goedkoop, toch?

Verwijderd

Een mp3- of minidisc-speler met opname-functie of een goede cassetterecorder.
Zorg wel dat je een goede microfoon hebt.

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

of van de tv opnemen, alleen lastig om erachter te komen of er een programma is waarin een trein is die rijd.

of een cd lenen bij de bieb, daar hebben ze van die zgn. sample-cd's met geluiden van onweer, auto's menigtes etc.

of op internet zoeken naar samples.. (wie weet zijn er van die trein-freaks die zelfs samples plaatsen :) )

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
M$ trainsim ;)

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 18:06 schreef Gertje het volgende:
ik zou een minidisc lenen van iemand, goeie kwaliteit en, tsja.. ok wel goedkoop, toch?
Lijkt mij ook het makkelijkst ja.

Of van een divx film rippen...

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025
lol, die trein was maar een voorbeeld, ik wil weirde achtergrond geluiden hebben om achter mn beatz te plakken :)

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Een vriend van me heeft vorig jaar formule 1 geluiden opgenomen met z'n minidisc recorder, ging prima, alleen hielden z'n batterijen het maar 3 minuten vol op de "record" stand.. >:) Zorg dus wel dat je een goeie hebt.. of een verlengsnoer ;)

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 18:32
doe niet zo moeilijk, kijk gewoon ff op de hsl site voor jongeren http://www.highspeed.nl ofzo, daar vind je wel wat

p.s. ben hierachtergekomen bij een werkstuk
Pagina: 1