Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn situatie is als volgt: Ik wil graag mijn videokaart upgraden van een Aus 750 ti naar een MSI GTX 970 Gaming, maar weet niet zeker of mijn psu dit aankan. Verder is mijn setup de volgende:
Core i7 4790K
16 GB crosair DDR 3 geheugen
1x WD 1TB
2x Samsung Evo 250 GB
EDIT: Mijn huidige PSU is de Seasonic G-serie 650 watt.
Is dit voor jullie voldoende informatie om mij van advies te voorzien?
Ik zoek een?
Geschikte psu voor mijn systeem na een GPU upgrade.
Wat is je budget?
Ik hoop met mijn huidge PSU uit de voeten te kunnen, maar anders is mijn budget rond de 80 euro om een geschikte te kopen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga mijn systeem gebruiken voor gaming, ik ben niet van plan om over te klokken.
Mijn situatie is als volgt: Ik wil graag mijn videokaart upgraden van een Aus 750 ti naar een MSI GTX 970 Gaming, maar weet niet zeker of mijn psu dit aankan. Verder is mijn setup de volgende:
Core i7 4790K
16 GB crosair DDR 3 geheugen
1x WD 1TB
2x Samsung Evo 250 GB
EDIT: Mijn huidige PSU is de Seasonic G-serie 650 watt.
Is dit voor jullie voldoende informatie om mij van advies te voorzien?
Ik zoek een?
Geschikte psu voor mijn systeem na een GPU upgrade.
Wat is je budget?
Ik hoop met mijn huidge PSU uit de voeten te kunnen, maar anders is mijn budget rond de 80 euro om een geschikte te kopen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga mijn systeem gebruiken voor gaming, ik ben niet van plan om over te klokken.