Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• blauwester
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-11 07:26
Een vraag die niet in het boekje past maar naar mijn beste weten wel hier gesteld moet worden.

Nu de ipad pro uitgekomen is denk ik dat de prijs van de ipad air 2 drastisch gaat zakken. Is dit een logische aanname? Wanneer denken jullie dat het een verstandig moment is om toe te happen?
:)

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-11 11:53
Denk het niet. De iPad Pro en Air(2) zitten in een heel andere prijsklasse, ik denk niet dat die in elkaars vaarwater zitten en dat de prijs van de Air 2 verder omlaag zal gaan dan de al aangekondigde (en uitgevoerde?) price drop.

• blauwester
Dus jij denkt dat ze allebei naast elkaar als actueel toestel gaan fungeren en dat er bij weize van spreken twee lijnen ipad komen de ipad air 1, 2, 3, 4, enz. en de ipad pro 1, 2, 3, 4, enz.

Wat zou jij dan aanraden om aan te kopen de pro of de air. aanschafprijs speeld geen rol wat wel een rol speelt is aanschafprijs - verkoopprijs na 2 jaar.

Verwijderd

Naast de 12,9" Ipad Pro is nu ook een 9,7" versie.

• blauwester
i know... daarom dacht ik dat dit eigenlijk een ipad air 3 werd met een nieuwe naam en daarom de air 2 in prijs zou dalen.

• ChopTheWood
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-11 16:58
De iPad Air 2 is ook in prijs verlaagt sinds de iPad Pro 9,7" is uitgekomen. Het goedkoopste (16GB) model had voor de introductie van de Pro 9,7" een adviesprijs van 499 euro en deze is nu 439 euro.

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-11 23:20
Absolute aanrader. Heb hem nu een jaar en hij werkt echt als een trein.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vragen waar je een glazen bol voor nodig hebt passen niet op het forum. Dit topic gaat daarom dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.