WordPress plugin voor aanlevering content

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Hi guys,

vraagje, ik ben op zoek naar een goede plugin om het aanleveren van content van mijn klanten makkelijker en gestroomlijnder te laten verlopen. Ik maak websites in mijn eigen thema's, en op basis van mijn thema's wil ik graag mijn klanten hun content laten aanleveren. Dit zou er ongeveer moeten gebeuren:

- Welke secties wil u gebruiken op de homepage? (dit kan later altijd uitgebreid of aangepast worden)
*checkbox* sectie 1
*checkbox* sectie 2
*checkbox* sectie 3

etc.

- Content voor sectie 1 (deze sectie verschijnt op basis van conditional logic, dus alleen als "checkbox sectie 1" gecheckt is.
*invulveldjes of file uploads*

Ik ben dus op zoek naar een plugin die in elk geval de volgende features biedt: conditional logic, file upload, bij voorkeur de mogelijkheid om secties aan te maken. Er zijn best wat uitgebreide form-plugins, maar de verschillen zijn me niet helemaal duidelijk, Gravity Forms, Ninja Forms, Contact Form 7. De ene ziet er out-of-the-box goed uit, de ander wat minder, en zo zijn er subtielere verschilletjes waar ik geen weet van heb. Nu heb ik niet echt de tijd om alle drie de plugins 2 uur lang aan de tand te voelen, dus vroeg me af of hier mensen zijn die ervaring hebben met dit soort plugins, welke hen bevalt en of ik wellicht een goede optie over het hoofd zie. Any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allerleidesign
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-06-2024
Persoonlijk heb ik goede ervaringen met Breezing forms,
deze is gratis en heeft een pro versie mocht je nog meer opties willen.
Out of the box doet breezing forms al wat je hier aangeeft, dus conditional fields, en file uploads zitten er beiden in plus nog heel wat meer opties die je wellicht later wilt gebruiken maar hier niet hebt neergezet of nog niet aan gedacht had: denk dan aan, multi page forms, en een package system.

Dit laatste: package system is voor jou waarschijnlijk ook handig, gezien je dan maar 1x een goede form hoeft te maken en je die dan kan exporteren naar andere sites.

www.allerleidesign.nl -|- www.facebook.com/allerleidesign/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09 15:25
jorrit91 schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:04:
[...]
Er zijn best wat uitgebreide form-plugins, maar de verschillen zijn me niet helemaal duidelijk, Gravity Forms, Ninja Forms, Contact Form 7.
Ik heb ervaring met Gravity Forms en CF7, niet met Ninja Forms. CF7 is leuk voor standaard formuliertjes zoals een naam, e-mailadres en bericht. Wil je wat geavanceerdere dingen als conditionele logica dan is Gravity Forms een betere keuze. Kost je 40 dollar maar is het geld dubbel en dwars waard!

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Ik weet dat Ninjaforms iig beschikt of conditional logic. Bovendien hebben ze ook erg goede documentatie. Kijk hier eens naar:
http://docs.ninjaforms.com/?docs=true

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-10 10:02
ZypherNL schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 20:26:
Ik weet dat Ninjaforms iig beschikt of conditional logic. Bovendien hebben ze ook erg goede documentatie. Kijk hier eens naar:
http://docs.ninjaforms.com/?docs=true
Ik zou ook voor deze gaan, heb er zelf een aantal licenties op. Werkt precies zo als ik wil. :)

Heb ook 1 licentie op "Gravity Forms" genomen v.w populairiteit, maar vind het eigenlijk een beetje tegenvallen. (niet slecht, maar niet fantastisch dus)