Zijn er Android tablets die een slow motion functie hebben met meer dan 100 beelden per seconde? De Ipad Air 2 heeft dit, maar ik ben niet zo een appel fanaat. De high end Samsung telefoons hebben het wel, maar is dit ook het geval voor tablets?
Vraag
Alle reacties
Op Tweakers verwachten we een beetje eigen initiatief als je een vraag komt stellen. Wat heb je zelf al gevonden? Waar heb je gezocht?
Vooral Google...
Gezocht op
tablet AND ((high speed) OR (slow motion)) and android
Samsung gemaild, ze zeggen dit niet te hebben.
Gezocht op
tablet AND ((high speed) OR (slow motion)) and android
Samsung gemaild, ze zeggen dit niet te hebben.
camera's in tablets zijn vaak niet zo best. en als ik heel eerlijk ben begrijp ik ook wel dat ze daar niet de hoogste prio aan geven.. wie maakt er nou foto's met een tablet...
Ik denk dat je grootste kans nog zit in een high end 5.5"+ telefoon. Dat komt nog het meest in de buurt
Ik denk dat je grootste kans nog zit in een high end 5.5"+ telefoon. Dat komt nog het meest in de buurt
Het gaat mij om filmen tijdens (sport)training. Ik heb zelf al een high speed camera, maar het schermpje is te klein om goed terugkoppeling te geven. Terugkoppeling via een tablet is veel fijner door het grotere scherm, en makkelijkere bediening via touch (beeldje heen en terug, scrollen door filmpje).
Is het niet makkelijker om dan een tablet met SD-kaart slot te zoeken? Even kaartje erin klikken en analyseren maar
De camera's op tablets zijn meestal niet al te best namelijk
De camera's op tablets zijn meestal niet al te best namelijk
Omelette du fromage!
Dat is ook niet echt een optie. Dan moet je telkens kaartje erin en eruit doen, terwijl je snelt wilt kunnen schakelen tussen filmen en afspelen.
Pagina: 1