Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• gwbuiter74
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-04-2024
Kan iemand mij op weg helpen om mijn Playon HD2 weer aan de gang te krijgen onder Windows 10?
Onder windows 7 had ik hier beduidend minder problemen mee.

Ik zie mijn gedeelde mappen van mijn pc wel verschijnen op de PlayonHD, maar kan ze niet openen omdat steeds een login fail geeft, of continue blijft vragen om een NetwerkID en netwerkwachtwoord. En dit terwijl ik niet eens een netwerkwachtwoord gebruik.

In het netwerkcentrum staat bij de netwerkprofielen, zowel particulier netwerk als openbaar "met wachtwoord beveiligd delen" allemaal uitgeschakeld.

Hoe kan hij dan toch blijven vragen om een wachtwoord?
En als hij dat dan toch perse moet hebben, wat moet ik dan invoeren?

Wie kan mij verder hier doorheen loodsen om mn player weer goed aan de gang te krijgen?

bvd

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-11 19:51
Heb je die al eens bekeken? Ik had hetzelfde probleem als jij.
YouTube: AC Ryan Playon Series Windows 7 mappen delen over het netwerk deel 1 Gui 2 0 *Dutch spoken*
Dit zijn twee delen. Het gaat over Windows 7 maar werkt ook voor 10. ( bij mij tenminste wel...)

• Napoleon99
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 16-08-2023
Hallo allemaal,

Inmiddels al een aantal maanden aan het puzzelen geweest. Kreeg iedere keer een Login Fail.

Mijn oplossing:
Ik heb bij eminent het reg bestandje opgehaald en geinstalleerd in Win 10

Ondanks dat bleef de foutmelding komen.

Er moest nog een setting worden aangepast.

Als je in configuratie scherm naar windows onderdelen gaat kun je daar nog een aantal settings aanpassen.

Indien de Mede8er gebruik maakt van SMB 1.0, ga naar de softwarelijst in het configuratiescherm en klik op "Windows-onderdelen in- of uitschakelen" en vink "SMB 1.0/CIFS File Sharing Support" aan indien dit nog niet aangevinkt was. Doe dit alleen als de Mede8er niet SMB 2.0 ondersteund.

ZORG ERVOOR dat ook SMB 1 Server is aangevinkt. Dat doet hij namelijk niet bij het registreren.