Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laptop voor surfen enzo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?internetten en game streamings bekijken
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?surfen en game streaming bekijken

Wat is je budget?200-250
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?nee
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeurennee
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kijk eens hier naar wat modellen http://tweakers.net/pricewatch/
Je geeft zo weinig informatie dat er geen advies valt te geven, ook dien je eerst met een eigen opzetje te komen (modellen)

39

Verwijderd

Topicstarter
Het enige wat ik ermee wilt is youtube en twitch mee kunnen kijken en te internettten, daar wil ik een laptop voor hebben.
Zoals in juni heb je de E3, dat soort dingen zou ik graag willen kunnen zien op de laptop.
Zou deze dat kunnen pricewatch: Asus EeeBook R209HA-FD0013TS ?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2016 19:12 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:18
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 18:50:
Het enige wat ik ermee wilt is youtube en twitch mee kunnen kijken en te internettten, daar wil ik een laptop voor hebben.
Zoals in juni heb je de E3, dat soort dingen zou ik graag willen kunnen zien op de laptop.
Zou deze dat kunnen pricewatch: Asus EeeBook R209HA-FD0013TS ?
Ja die zou dat prima aankunnen. Ik ben zelf ook in de markt voor een mini laptop, liefst zo goedkoop mogelijk. Ik heb al een ipad air 2 voor browsen, mailen etc. maar ben nog op zoek naar een laptopje voor als het kan niet meer dan €200, o.a. voor wat oldskool games waar ik geen afscheid van kan nemen. Het viel mij wel op dat de AMD netbooks zo'n beetje verdwenen zijn? Heb tijdens mijn studie destijds met plezier een hp dm1 gebruikt met amd e350, maar na de e2 serie heb ik de AMD apu's niet meer teruggezien in de compacte mini laptops.

Enige dat me tegenstaat bij de genoemde asus is de opslagcapaciteit, 32GB en niet vervangbaar. Wel uitbreidbaar met een microsd kaartje, maar die zijn eigenlijk te traag om programma's van te draaien. Ook de 2GB ram is niet ideaal. Misschien dat ik voor een tweedehands 12" laptopje ga.

Verwijderd

Waarom ga je met dat soort wensen niet sowieso voor een tablet?:)