Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Accu of adapter, afhankelijk van wat er defect is.
Wat is je budget?
Zijn wellicht vaste prijzen, dus maakt niet uit.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]//i]
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn asus G750JM- t4050h laptop, laadt momenteel niet meer op. Ik onderga al enige tijd problemen bij het opladen van deze laptop, maar nu lijkt het helemaal niet meer te werken. Belangrijk; ik heb 2 kabels die van het stopcontact naar de adapter gaan. Beide werken niet op mijn laptop, maar wel op de laptop van mijn ouders, hier kan de fout dus niet liggen.
Ik heb de batterij uit de laptop gehaald en vervolgens de adapter aangesloten. De laptop wou niet opstarten! Aangezien de laptop wel opstart met de accu er nog in, veronderstel ik dus dat het de adapter is die defect is? Als ik voorgaande zeker weet kan ik dus beginnen kijken om het defecte stuk te vervangen.
mvg
Ik zoek een?
Accu of adapter, afhankelijk van wat er defect is.
Wat is je budget?
Zijn wellicht vaste prijzen, dus maakt niet uit.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]//i]
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn asus G750JM- t4050h laptop, laadt momenteel niet meer op. Ik onderga al enige tijd problemen bij het opladen van deze laptop, maar nu lijkt het helemaal niet meer te werken. Belangrijk; ik heb 2 kabels die van het stopcontact naar de adapter gaan. Beide werken niet op mijn laptop, maar wel op de laptop van mijn ouders, hier kan de fout dus niet liggen.
Ik heb de batterij uit de laptop gehaald en vervolgens de adapter aangesloten. De laptop wou niet opstarten! Aangezien de laptop wel opstart met de accu er nog in, veronderstel ik dus dat het de adapter is die defect is? Als ik voorgaande zeker weet kan ik dus beginnen kijken om het defecte stuk te vervangen.
mvg