Pricewatch producten toevoegen of foutieve data aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:33
De pricewatch vind ik een geniale functionaliteit van Tweakers, maar als ik eerlijk ben vind ik het wel een enorm omslachtig en onduidelijk proces om een product toe te voegen. Ik probeerde zojuist een variant van een laptop toe te voegen waarbij alleen de processor anders is, maar dan moet ik dus een heel nieuw product toevoegen en alle informatie opnieuw invoeren.

Ook zie ik regelmatig producten in de pricewatch waarbij de productinformatie niet volledig of foutief is. Ik zie nu geen mogelijkheid om dit makkelijk aan te geven zodat een wijziging beoordeeld kan worden.

Staat dit toevallig op de roadmap om verbeterd te worden? Ik zou graag mijn steentje willen bijdragen aan de pricewatch, maar ik word nu eerlijk gezegd een beetje afgeschrikt door het omslachtige proces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:55

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Onjuiste productgegeven kun je aangeven via de link 'Verbeter productgegevens' onderaan de specificatietab, dit lijkt me vrij eenvoudig?

Productvarianten met maar 1 of 2 afwijkende specificaties staan waarschijnlijk al in Pricewatch Unsorted en kun je dan via die weg wat makkelijker toevoegen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevoel matig te veel om vattend: na indieningen kunnen indieningen ook niet terug in gezien tot goed gekeurd.