Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem gaat voornamelijk gebruikt worden voor (.net) software ontwikkeling / vm (1 of 2 tegelijk), en in wat mindere mate, photoshop icm wacom tablet. Soms wat games zoals fallout 4/gta v/starcraft 2/diablo 3 maar hoeft niet op max, low mag ook zolang het soepel is. Daarnaast staat de pc ook 24/7 aan dus hoe stiller hoe beter.
Tevens wordt er op deze pc tegelijk gestreamed waarbij ik game, dev of teken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 900/1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor hoeft er niet bij, heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i7 is wellicht een must omdat meerdere programma's tegelijkertijd gebruikt wordt. 16gb misschien 32gb geheugen en natuurlijk betrouwbare componenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur zolang het werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst stil en energie zuinig
Ga je overklokken?
nee,
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag is of dit systeem wat ik samengesteld heb goed genoeg is voor mijn eisen. Videokaart heb ik geen idee eigenlijk (en daarom ook maar een ruime voeding gekozen) maar wellicht kan ik beter wachten totdat de nieuwe nvidia/amd kaarten uitkomen later dit jaar en nu voldoende heb aan de igpu?
Huidige lijst:
Het systeem gaat voornamelijk gebruikt worden voor (.net) software ontwikkeling / vm (1 of 2 tegelijk), en in wat mindere mate, photoshop icm wacom tablet. Soms wat games zoals fallout 4/gta v/starcraft 2/diablo 3 maar hoeft niet op max, low mag ook zolang het soepel is. Daarnaast staat de pc ook 24/7 aan dus hoe stiller hoe beter.
Tevens wordt er op deze pc tegelijk gestreamed waarbij ik game, dev of teken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 900/1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor hoeft er niet bij, heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i7 is wellicht een must omdat meerdere programma's tegelijkertijd gebruikt wordt. 16gb misschien 32gb geheugen en natuurlijk betrouwbare componenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur zolang het werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst stil en energie zuinig
Ga je overklokken?
nee,
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag is of dit systeem wat ik samengesteld heb goed genoeg is voor mijn eisen. Videokaart heb ik geen idee eigenlijk (en daarom ook maar een ruime voeding gekozen) maar wellicht kan ik beter wachten totdat de nieuwe nvidia/amd kaarten uitkomen later dit jaar en nu voldoende heb aan de igpu?
Huidige lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 311,65 | € 311,65 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Seagate Surveillance HDD, 3TB | € 101,64 | € 101,64 |
| 1 | BitFenix Shinobi | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Thermalright Macho Rev.B | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | CM Storm QuickFire XT - Brown Switch | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 630W CM | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 69,95 | € 69,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 889,04 | |