Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na jaren console gaming en een gaming laptop te hebben gebruikt wil ik weer investeren in een gaming desktop. Tien jaar geleden heb ik voor het laatst mij verdiept in het kopen en bouwen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn richtprijs is 1500 euro. speling hier in is naar boven mogelijk wanneer goede argumenten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, maar bekijk ik apart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een redelijke stille pc aangezien het midden in de woonkamer terecht komt.
Ga je overklokken?
Ja
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek advies op het gebied van het samenstellen. Ik twijfel sterk over een i5 of i7 processor betreffende de toekomst. Graag wil ik een behoorlijk aantal jaren kunnen gamen zonder upgrades. Met name spellen als total war en cities skylines. Verder vraag ik mij sterk af wat te doen met de grafische kaart. Op dit moment heb ik op advies wat een van de beste kaarten van dit moment is toegevoegd. Maar met het oog op de toekomst (ik begrijp dat er nieuwe grafische kaarten aan zitten te komen?) vraag ik mij af of dit het geld waard is. Wat is de verwachte waardedaling wanneer een nieuwe lijn uitkomt?
Na jaren console gaming en een gaming laptop te hebben gebruikt wil ik weer investeren in een gaming desktop. Tien jaar geleden heb ik voor het laatst mij verdiept in het kopen en bouwen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn richtprijs is 1500 euro. speling hier in is naar boven mogelijk wanneer goede argumenten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, maar bekijk ik apart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een redelijke stille pc aangezien het midden in de woonkamer terecht komt.
Ga je overklokken?
Ja
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek advies op het gebied van het samenstellen. Ik twijfel sterk over een i5 of i7 processor betreffende de toekomst. Graag wil ik een behoorlijk aantal jaren kunnen gamen zonder upgrades. Met name spellen als total war en cities skylines. Verder vraag ik mij sterk af wat te doen met de grafische kaart. Op dit moment heb ik op advies wat een van de beste kaarten van dit moment is toegevoegd. Maar met het oog op de toekomst (ik begrijp dat er nieuwe grafische kaarten aan zitten te komen?) vraag ik mij af of dit het geld waard is. Wat is de verwachte waardedaling wanneer een nieuwe lijn uitkomt?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 239,- | € 239,- |
| 1 | MSI H170A GAMING PRO | € 122,95 | € 122,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Superclocked+ ACX 2.0+ | € 655,- | € 655,- |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 148,89 | € 148,89 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.368,69 | |