Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-06-2021
Goeiedag,

Ik heb gister mijn tablet met windows 10 erop (Intel Atom Z3735 1.8GHz) geprobeerd opnieuw te installeren door de herstel optie te gebruiken en dan te kiezen voor niets onthouden en alles verwijderen zodat er een schone installatie op zou komen te staan.

Ik kreeg daarna in het proces de melding dat het herstel niet voortgezet kon worden (hij was toen al bijna klaar) en moest ik hem een harde reboot geven omdat hij niet meer reageerde.

Als ik hem nu dus opstart krijg ik een zwart scherm waarbij als ik op de tablet swipe ik wel een soort van cursor in de vorm van een stipje zie maar alles blijft verder zwart.

Als ik hem opstart met de volume knopen - en + ingedrukt te houden dan komt er de melding:

entering dnx mode
waiting for fastboot command

Zou iemand misschien weten hoe ik hem weer aan de praat kan krijgen ?

Ik heb hem al geprobeerd aan te sluiten aan mijn computer om te zien of de ssd tevoorschijn kwam zodat ik deze kon formateren/herinstalleren maar hij is niet te zien op mijn computer.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Moeten wij gokken dat het zo'n e-MMC ding is met Atom processor? Sluit er eens een toetsenbord op aan en start op vanaf een USB stick met een Windows 10 image.

Noem anders in ieder geval het merk/type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyramisu
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-09 16:53
Waarschijnlijk moet je met fastboot een systeem .img erop zetten. Ik heb geen idee hoe dit er aan toe gaat met Windows tablets, maar op Android wordt dit vaker gebruikt. Fastboot is een onderdeel van de Android SDK. Meer informatie: https://wiki.cyanogenmod.org/w/Doc:_fastboot_intro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet123
Trommelrem schreef op zondag 10 april 2016 @ 15:19:
Moeten wij gokken dat het zo'n e-MMC ding is met Atom processor? Sluit er eens een toetsenbord op aan en start op vanaf een USB stick met een Windows 10 image.

Noem anders in ieder geval het merk/type.
Sorry vergeten te vermelden, het is inderdaad een tablet met een Intel Atom Z3735 1.8GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, zaken die elders op GoT besproken worden horen daar, niet hier. Voor tablets hebben we meerdere subfora, aangezien het een Windows tablet betreft hoort hij in Windows- en overige

Move OH -> TOV

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet123
dion_b schreef op zondag 10 april 2016 @ 16:16:
Overige Hardware is geen dumpbak, zaken die elders op GoT besproken worden horen daar, niet hier. Voor tablets hebben we meerdere subfora, aangezien het een Windows tablet betreft hoort hij in Windows- en overige

Move OH -> TOV
Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Tourniquet123 schreef op zondag 10 april 2016 @ 14:26:
Zou iemand misschien weten hoe ik hem weer aan de praat kan krijgen ?
Wat is het specifieke type/merk van dat ding nou? Dat het een 'Intel Atom Z3735 1.8GHz' processor heeft is leuk, maar met het specifieke typenummer kunnen we een stuk meer.

Dat Windows niet meer wilt starten moet opzich geen probleem zijn. Je kan Windows gewoon opnieuw installeren dmv. de Media Creation Tool.
Ik heb hem al geprobeerd aan te sluiten aan mijn computer om te zien of de ssd tevoorschijn kwam zodat ik deze kon formateren/herinstalleren maar hij is niet te zien op mijn computer.
Dat dit niet werkt is vrij logisch, aangezien je Windows 10 tablet in feite ook gewoon een PC is. Je kan normale PC's ook niet aan elkaar hangen dmv. een USB-kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:01
Extra Sd kaartje eruithalen wilt nog al eens helpen....
Axxo tablet misschien?

[ Voor 17% gewijzigd door Theodor op 11-04-2016 19:22 ]

Pagina: 1