Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barsonax
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09 22:51
Ik kom er niet uit hoe ik mijn calendar gesync krijg. Soms als ik wat toevoeg op mijn pc dan zie ik heel even deze ook op mijn mobiel verschijnen waarna mijn mobiel ze weer delete. Er word dus wel gesync maar er gaat daarna wat mis. Ik kan ook weinig op internet vinden hierover behalve dan dat je je moet ingelogd zijn met hetzelfde microsoft account (wat dus al het geval is).

Dus mijn vraag hoe zorg ik ervoor dat mijn calendars op mijn pc en mijn mobiel gesync zijn?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:13

TommieW

Numa numa.

Je geeft niet heel veel informatie. Waar heb je je agenda nu staan? Heb je het over Outlook.com of het programma Outlook?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barsonax
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09 22:51
Ik heb ze aangemaakt via de calendar app die in windows 10 zit. Ik zie ze dan ook verschijnen als ik inlog op oulook.com. Dit werkt goed.

Wat niet werkt is dat ze ook zouden moeten verschijnen in de outlook calendar app op mijn mobiel.Sterker nog ik zie ze verschijnen maar na een paar seconden delete die ze weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-09 12:16
Je moet even kijken in welke agenda je ze zet, zo te horen landen ze wel maar heb je een andere agenda als overlay of in beeld als hoofd agenda
In mijn agenda zit een prive agenda, nederlandse feestdagen en een werk agenda ieder kan je actief zichtbaar maken of verbergen (geloof ik) 8)7
Edit die 3 streepjes links bovenin voor de maand of dag

[ Voor 9% gewijzigd door jahako op 10-04-2016 17:49 ]