Ik ben al een hele tijd op GoT en ik kan opeens niet meer in SG en ook niet in de nieuwe HK. Kan ik hier aub toegang toe krijgen?
Neen want je voldoet niet aan alle eisen.
Gebruikersnaam: D-Smoove
Voornaam: Jeroen
Achternaam: Jochems
E-mail adres:
Aantal posts: 143
Gem. aantal posts/dag: 1
Zie ook:
[topic=162982]
[topic=166755]
Gebruikersnaam: D-Smoove
Voornaam: Jeroen
Achternaam: Jochems
E-mail adres:
Aantal posts: 143
Gem. aantal posts/dag: 1
Zie ook:
[topic=162982]
[topic=166755]
SG zou moeten werken, daar moet je in kunnen, maar voor HK heb je te weinig techposts... je hebt er 64, en je moet er 150 hebben.Je zoekactie naar 'D-Smoove' leverde 64 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Virussen? Scan ze hier!
Al eens opnieuw in en uitgelogd?
En je weet dat SG nu verder naar beneden staat?
En je weet dat SG nu verder naar beneden staat?
Virussen? Scan ze hier!
Kunnen jullie ook even kijken of ik al genoeg techpost heb?
Volgens mij is dat al wel het geval, maar HK zie ik niet
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
Same here...Op zaterdag 23 juni 2001 17:17 schreef Paitor het volgende:
Kunnen jullie ook even kijken of ik al genoeg techpost heb?
Je zoekactie naar 'paitor' leverde 132 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Oftewel: jullie zijn er bijnaJe zoekactie naar '208' leverde 139 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Virussen? Scan ze hier!
ok bedankt
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
Nee, want ik heb in meer dan 11 topics wel vaker dan 1 keer gereplied, dus dan heb ik toch ook 150 techposts?Op zaterdag 23 juni 2001 17:26 schreef wildhagen het volgende:
[..]
[..]
Oftewel: jullie zijn er bijnaNog 18 en 11 posts respectievelijk
Verwijderd
tja, ik snap er ook niks van...
Je zoekactie naar 'aarninkron' leverde 167 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
tja....als ik een zooi forums zoals
stoute-usertjes
lieve adjes
mededelingen
wetenschape en levensbeschouwing
nie mee reken, heb ik er nog 154 ?
ik heb 257 postings en nog geen toegang,
ben geregd op 2 december 2000 ook goed d8 ik...
100 keer opnieuw ingelogd...snap het nie...
alleen kan ik niet in HK komen, de rest wel...daar voldoe ik wel aan de eisen? en na mijn idee ook aan die van de HK
Je zoekactie naar 'aarninkron' leverde 167 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
tja....als ik een zooi forums zoals
stoute-usertjes
lieve adjes
mededelingen
wetenschape en levensbeschouwing
nie mee reken, heb ik er nog 154 ?
ik heb 257 postings en nog geen toegang,
ben geregd op 2 december 2000 ook goed d8 ik...
100 keer opnieuw ingelogd...snap het nie...
alleen kan ik niet in HK komen, de rest wel...daar voldoe ik wel aan de eisen? en na mijn idee ook aan die van de HK
Waarom zit er eigenlijk een beperking op? Ik vind dat je er gewoon altijd in moet komen, maar omdat ik geen mod ben heb ik daar weinig over te zegge...
zodat mensen niet voor SG en HK speciaal komen..Op zaterdag 23 juni 2001 17:52 schreef SONiCB00M het volgende:
Waarom zit er eigenlijk een beperking op? Ik vind dat je er gewoon altijd in moet komen, maar omdat ik geen mod ben heb ik daar weinig over te zegge...
jammer genoeg, zie ik nu al meteen weer posts als nog 5 posts voor toegang tot HK
nog 4
nog 3
Ik wil er ook in jongens. Ik zit hiero als sinds januari geregistreerd.
Gebruikersnaam: Darkvater
Aantal posts: 242
Gem. aantal posts/dag: 2
Heb hem al, het was alleen replies of zo.
Dan maar een andere vraag. Als ik search doe, zie ik de Nieuws.... rubriek niet. Hoe komt dat? De forum zelf zie ik wel
Gebruikersnaam: Darkvater
Aantal posts: 242
Gem. aantal posts/dag: 2
Heb hem al, het was alleen replies of zo.
Dan maar een andere vraag. Als ik search doe, zie ik de Nieuws.... rubriek niet. Hoe komt dat? De forum zelf zie ik wel
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Ik kom ook nog steeds [HK] nog niet in
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
tja ik zit ondertussen al weer op 281 postings....maar nog geen toegang... ach ja..
hoe controleren jullie of wij toegang hebben als ik vragen mag ?
hoe controleren jullie of wij toegang hebben als ik vragen mag ?
Met een script dat momenteel niet beschikbaar is vanwege onderhoud
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hoe weet je nou hoeveel techposts je preces hebt?
Niet
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
D-Smoove: Je hebt alleen SG-toegang.
Paitor: Je hebt nu ook HK-access.
Idem voor 208.
aarninkron nu ook HK.
Timpie2000/darkvater hebben al gewoon HK-access.
-Muppet- mag nu ook...
Idem voor 208.
aarninkron nu ook HK.
-Muppet- mag nu ook...
Ligt het nou aan mij of word er naar aanleiding van deze topic min of meer een beetje vaag aangegeven dat er niet consequent wordt gecheckt of mensen aan de eisen voldoen? Suggestie hoor.Op zondag 24 juni 2001 01:05 schreef AntonT het volgende:
D-Smoove: Je hebt alleen SG-toegang.
Idem voor 208.
aarninkron nu ook HK.
-Muppet- mag nu ook...
Verwijderd
Jah ik ben ook heel boos
ik heb wel 1000 posts gemaakt en zou al lang super user moeten zijn lol... 
Kan je geen extra bevoegdheden krijgen als je boven de 45 nutteloze bans uitkomt?
Kan je geen extra bevoegdheden krijgen als je boven de 45 nutteloze bans uitkomt?
Verwijderd
Ik vind dit dus verschrikkelijk irritant, omdat ik misschien minder posts heb die voor een groot gedeelte veroorzaakt zijn door het crashen van die HD een tijdje geleden waardoor ik me opnieuw moest registreren zou ik niet serieus genoeg zijn om in SG en de HK te mogen posten.
Kom op zeg, wat is dit nu voor idiote regel, nu kan het gebeuren dat mensen alleen maar onzin gaan posten in de techforums om zo maar aan hun 150 posts te komen. Ik vind het dus vreemd dat zo'n regel zo kort na een HD crash ingesteld word waardoor een heleboel trouwe bezoekers benadeeld worden.
Kom op zeg, wat is dit nu voor idiote regel, nu kan het gebeuren dat mensen alleen maar onzin gaan posten in de techforums om zo maar aan hun 150 posts te komen. Ik vind het dus vreemd dat zo'n regel zo kort na een HD crash ingesteld word waardoor een heleboel trouwe bezoekers benadeeld worden.
Verwijderd
als de personen alleen maar onzin gaan posten in de tech forums denk ik niet dat ze in hk en sg mogenOp zondag 24 juni 2001 09:25 schreef Kraemoth het volgende:
Ik vind dit dus verschrikkelijk irritant, omdat ik misschien minder posts heb die voor een groot gedeelte veroorzaakt zijn door het crashen van die HD een tijdje geleden waardoor ik me opnieuw moest registreren zou ik niet serieus genoeg zijn om in SG en de HK te mogen posten.
Naj, ben ik het helemaal me eens, denk dat het niveau omlaag gaat in de techforums.Op zondag 24 juni 2001 09:25 schreef Kraemoth het volgende:
Kom op zeg, wat is dit nu voor idiote regel, nu kan het gebeuren dat mensen alleen maar onzin gaan posten in de techforums om zo maar aan hun 150 posts te komen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Kan iemand mischien ook ff voor mij kijken hoeveel posts ik nog moet. Want volgens mij moet ik er al in kunnen.
Je mag erin, even uitloggen + inloggen en als dat niet werkt een maitlje maken/hopen dat er iemand dit ziet die het wel kan veranderen.Op zondag 24 juni 2001 17:58 schreef bakdozium het volgende:
Kan iemand mischien ook ff voor mij kijken hoeveel posts ik nog moet. Want volgens mij moet ik er al in kunnen.
Daarnaast ben ik niet bang dat het niveau in techforums achteruit gaat. Mensen die gaan onzinnen daar krijgen snel een SG-ban of een 'gewone' ban.
Mag ik er nu al in? Volgensmij heb ik meer dan 150 tech posts...maar ik kan er niet in! Ook niet na in en uitloggen....
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Verwijderd
Je hebt nu accessOp zondag 24 juni 2001 18:47 schreef supershoe het volgende:
Mag ik er nu al in? Volgensmij heb ik meer dan 150 tech posts...maar ik kan er niet in! Ook niet na in en uitloggen....
Als je meent toegang te hebben maar je ziet de forums nog niet dan moet je even uitloggen en opnieuw inloggen......werkt het dan nog niet moet je contact opnemen met een moderator.
Bedankt! Hij doet ut!Op zondag 24 juni 2001 18:54 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Je hebt nu access
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Ik snap alleen iets niet, nu kan ik ook geslapen hebben gisteren, ik dacht dat ik gisteren bij search terug kreeg dat ik 160 postings in de tech forums had, nu nog maar 103 
Ik heb wel SG, en als die 103 klopt dan klopt het dat ik HK nog niet zie, maar als ik die 160 postings heb.......
En moet je uitloggen voordat je hem ziet?
Want dan kan je iedere dag wel ff uitloggen, want je kan niet zien of je access heb, of veranderd dit binnenkort?
Ik heb wel SG, en als die 103 klopt dan klopt het dat ik HK nog niet zie, maar als ik die 160 postings heb.......
En moet je uitloggen voordat je hem ziet?
Want dan kan je iedere dag wel ff uitloggen, want je kan niet zien of je access heb, of veranderd dit binnenkort?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Trouwe bezoeker =! 3 maanden hier rond hangen.Op zondag 24 juni 2001 09:25 schreef Kraemoth het volgende:
.....
- de_rokende_computer
- Registratie: Oktober 2000
- Laatst online: 14-08-2022
de rokende computer kuch kuch
Hoe kun je nou zien dat je 150 tech post hebt?? Ik heb 155 posts en sta al sinds 07 oktober 2000 geregistreerd.
Wil iemand mij vertellen hoe ik nou in de HK kom lijkt mij wel leuk
,
p.s. ik heb voledig uitgelogd en weer ingelogd..
Wil iemand mij vertellen hoe ik nou in de HK kom lijkt mij wel leuk
p.s. ik heb voledig uitgelogd en weer ingelogd..
jaja ik ben och laat maar zitten
ff een vraagje als je in 1 topic meerdere replies geef telt dat dan als 1 post ?
Slapende honden bijten niet
Die "idiote regel" is er om twee redenen:
Ten eerste is GoT begonnen op de tech fora en zijn SG en de HK dus extratjes. Ten tweede werd vooral SG nog wel eens onhoudbaar doordat newbies er op los gingen posten in SG. Bovendien konden users die in de SG gebanned werden direct weer registreren en in de SG verder waar ze mee bezig waren. Door newbies geen toegang te geven tot deze fora, maar slechts na een bepaald aantal dagen registratie én een minimaal aantal posts heeft de crew op een zo redelijk mogelijke wijze proberen die problemen te ondervangen.
=[edit]=
[edit: foutje]
Ten eerste is GoT begonnen op de tech fora en zijn SG en de HK dus extratjes. Ten tweede werd vooral SG nog wel eens onhoudbaar doordat newbies er op los gingen posten in SG. Bovendien konden users die in de SG gebanned werden direct weer registreren en in de SG verder waar ze mee bezig waren. Door newbies geen toegang te geven tot deze fora, maar slechts na een bepaald aantal dagen registratie én een minimaal aantal posts heeft de crew op een zo redelijk mogelijke wijze proberen die problemen te ondervangen.
=[edit]=
Nee.Op dinsdag 17 juli 2001 22:24 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
ff een vraagje als je in 1 topic meerdere replies geef telt dat dan als 1 post ?
[edit: foutje]
Nee.Op dinsdag 17 juli 2001 22:29 schreef Negotiator het volgende:
Ja.
Elke post in een topic is telt gewoon als een post hoor. Dus twee replies = 2 posts etc
Twee posts in 1 topic = 2 posts. EasyOp dinsdag 17 juli 2001 22:47 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
wat is het nou?
1 per topic of niet
Las te snel je hebt gelijk, per reply een post idd.Op dinsdag 17 juli 2001 22:45 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Nee.
Elke post in een topic is telt gewoon als een post hoor. Dus twee replies = 2 posts etc
je bent iets verder dan 2/3. Gewoon nog even gezellig doorgaan, zoals je deed, niet als een wilde gaan posten en als je dan 150 techposts hebt, zal de volgende dag vanzelf dat forum voor jou beschikbaar zijnOp dinsdag 17 juli 2001 23:17 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
hoeveel techposts heb ik dan?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nou, een GC loze post-o-meter scheelt zo al een posting of 10 in LAOp zaterdag 23 juni 2001 22:14 schreef Traag het volgende:
Niet
Is het niet veel handiger om de users dit gewoon zelf te laten bekijken?
The cyclographing developer
Nee. Als users dit zelf mogen bekijken dat krijgen we postgeile users die alleen maar proberen HK in te komenOp woensdag 18 juli 2001 11:53 schreef Potatoman het volgende:
Is het niet veel handiger om de users dit gewoon zelf te laten bekijken?
Jeremy Clarkson
Heb je nu ook al...Op woensdag 18 juli 2001 11:56 schreef Traag het volgende:
[..]
Nee. Als users dit zelf mogen bekijken dat krijgen we postgeile users die alleen maar proberen HK in te komen
The cyclographing developer
precies, maar als ze (we) het zelf kunnen zien, blijven we posten en blijven kijiken, rare uitleg maja, kijkOp woensdag 18 juli 2001 20:48 schreef Potatoman het volgende:
[..]
Heb je nu ook al...
stel je kijkt, en je ziet dat je nog 30 posts moet ofzo, dan ga je ff snel overal wat onzin neerkwakken, en dan kijk je weer en dan zeg: hey kijk, ik moet er nog maar 20 ofzo, en dan ga je weer onzin posten.
niet dat iedereen zo is, maar de meeste (denk ik) zouden dat doen
ehh we kunnen zelf al een goeie insachtting maken door een search op GC te doen, en die af te trekken van je totaal. Heb je een aardig baalpark figure...Op woensdag 18 juli 2001 20:57 schreef Nelly___ het volgende:
[..]
precies, maar als ze (we) het zelf kunnen zien, blijven we posten en blijven kijiken, rare uitleg maja, kijk
stel je kijkt, en je ziet dat je nog 30 posts moet ofzo, dan ga je ff snel overal wat onzin neerkwakken, en dan kijk je weer en dan zeg: hey kijk, ik moet er nog maar 20 ofzo, en dan ga je weer onzin posten.
niet dat iedereen zo is, maar de meeste (denk ik) zouden dat doen
Op dinsdag 17 juli 2001 23:17 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
hoeveel techposts heb ik dan?
edit:
laat ook maar
laat ook maar
Verwijderd
Jah en die lopen hier dan met 4 a 5 posts te gooien?Op woensdag 18 juli 2001 20:48 schreef Potatoman het volgende:
Heb je nu ook al...
Ik geloof dat ik niet eens de HK in wil
Denk dat ik gelijk maar een HK-ban neem zodra het zover is
Pagina: 1