Dag,
Na (jawel) 8 jaar heeft mijn moederbord het begeven. Geen schuld lijkt me.
Ik ben geen fan van de kan en klare systemen. Nu heb ik iets samengesteld, maar zou deze graag eens tegen de experts willen aanhouden. Hieronder een opzet, voel je vrij om tips en/of betere alternatieven te geven.
Qua behuizing (kast) kan ik nog niet iets vinden waar, naast de nieuwe harde schijven, ook mijn 2 stuks 3.5" bij in kunnen. De maximale diepte van de kast mag maar 42 cm zijn, anders steekt deze uit, dus als jullie tips hebben heel graag.
* Behuizing (max 42 cm diep!) > ?? Moeten 3 stuks 3.5inch en minimaal 1 stuk 2,5inch hardeschijf in kunnen
* Moederbord ASUS Z170-A
* Processor Intel Core i7 6700K Skylake
* RAM Corsair 32 GB DDR4-2133 Quad Kit, Werkgeheugen Zwart, CMK32GX4M4A2133C15, Vengeance LPX)
* Videokaart Geforce GT 710 2 GB
* Voeding be quiet! Power Zone 650W, 650 Watt voeding
* DVD brander ASUS DRW-24F1MT
* Hardeschijf Western Digital Blue 1TB 7.200 rpm
* SSD als opstartschijf 2.5" Samsung 850 EVO series 250GB
* CPU-koeler be quiet! Dark Rock Advanced C1, CPU-koeler
* Windows 10 Nederlands
* Norton Security Premium Antivirus
totaal ca. 1200 euro
Hij is overigens NIET bedoeld als game pc, maar meer voor download, video's, internet waar ik wederom jaren mee vooruit kan.
Alvast bedankt voor de feedback
Na (jawel) 8 jaar heeft mijn moederbord het begeven. Geen schuld lijkt me.
Ik ben geen fan van de kan en klare systemen. Nu heb ik iets samengesteld, maar zou deze graag eens tegen de experts willen aanhouden. Hieronder een opzet, voel je vrij om tips en/of betere alternatieven te geven.
Qua behuizing (kast) kan ik nog niet iets vinden waar, naast de nieuwe harde schijven, ook mijn 2 stuks 3.5" bij in kunnen. De maximale diepte van de kast mag maar 42 cm zijn, anders steekt deze uit, dus als jullie tips hebben heel graag.
* Behuizing (max 42 cm diep!) > ?? Moeten 3 stuks 3.5inch en minimaal 1 stuk 2,5inch hardeschijf in kunnen
* Moederbord ASUS Z170-A
* Processor Intel Core i7 6700K Skylake
* RAM Corsair 32 GB DDR4-2133 Quad Kit, Werkgeheugen Zwart, CMK32GX4M4A2133C15, Vengeance LPX)
* Videokaart Geforce GT 710 2 GB
* Voeding be quiet! Power Zone 650W, 650 Watt voeding
* DVD brander ASUS DRW-24F1MT
* Hardeschijf Western Digital Blue 1TB 7.200 rpm
* SSD als opstartschijf 2.5" Samsung 850 EVO series 250GB
* CPU-koeler be quiet! Dark Rock Advanced C1, CPU-koeler
* Windows 10 Nederlands
* Norton Security Premium Antivirus
totaal ca. 1200 euro
Hij is overigens NIET bedoeld als game pc, maar meer voor download, video's, internet waar ik wederom jaren mee vooruit kan.
Alvast bedankt voor de feedback