Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Static table

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo tweakers,

Vandaag geprobeerd twee camera's installeren tot nu toe alles vlekkeloos gelopen.
Maar helaas loop ik vast in de router ( sitecom wlr-6000 firmware 3.1) zodra ik het ip adres vast ( static ) wil maken inclusief mac adres krijg ik de melding static table is full kan dit adres niet meer toevoegen.
Waatom deze melding?
En hoe kan ik dit oplossen?

Er staan nu totaal 10 apparaten in de static lijst

Gr ronald

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 26-04-2016 11:02)

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 20:08:
Dat zou raar zijn dat je maar bepaalde hoeveelheid vaste adressen kan en van de dynamische tientallen of honderden.
Zo raar is dat niet. Een lijst met statische adressen moet opgeslagen worden in nvram, en dat is in (zeker goedkope) consumenten routers vaak beperkt. Voor dynamische adressen geldt dat niet want die zijn... dynamisch

Alle reacties

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Als er 10 apparaten in staan en hij zegt dat ie vol is... misschien is ie dan ook echt vol? En misschien is de enige oplossing dan een ander apparaat verwijderen?

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou raar zijn dat je maar bepaalde hoeveelheid vaste adressen kan en van de dynamische tientallen of honderden.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:10
Ja, dat is raar.

Maar in de wereld van consumentenrouters zijn dat soort grappen & grollen eerder regel dan uitzondering.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:51

InFamous

excommunicado

Misschien een captain obvious opmerking, maar gooi tijdelijk een ander adres uit de lijst en plaats die van je camera erin. Werkt het dan wel, dan is je apparaat echt vol.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • Beste antwoord

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 20:08:
Zo raar is dat niet. Een lijst met statische adressen moet opgeslagen worden in nvram, en dat is in (zeker goedkope) consumenten routers vaak beperkt. Voor dynamische adressen geldt dat niet want die zijn... dynamisch
Pagina: 1