Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:38

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Ik ben me wat aan het oriënteren op een CAD kaartje voor in de pc, m.b. prijs range max 100€ dit natuurlijk 2dehands en ik kom meestal uit op een AMD FirePro V4800, V4900 of V5800.

Nu wat is zo een degelijke prijs voor elke kaart? Ik zien nl soms redelijk hoge bedragen voor een kaart van x aantal jaren oud.
V4800 voor 69€
V4900 voor 75 > 85€ (misrekent)
V5800 voor 70€ op tweakers maar persoon reageert niet en de eerst volgende is 71€ (inc douane), deze is meestal trager dan de v4900.

Zijn dit redelijke prijzen of totaal uit hun contaxt gerukt?

*prijzen zijn inc verzending

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:41
75 euro voor een kaart die 4 jaar geleden nog geen 150 nieuw kostte lijkt me erg prijzig.
Maar als je geen alternatief hebt dan heb je weinig keus...

Wellicht dat je beter af bent met een nieuwere/sterkere consumenten kaart (mits ondersteund door de software).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:38

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Tja dat heb je met die "cad" kaarten, hard dalen in waarde = no go of het moesten bar slechte zijn.

Solidworks ondersteund zo goed als heel de firepro lijn dus dat is geen probleem, het probleem is budget en zoveel cad doen ik ook weer niet.

Update: ik heb misrekent volgens mij, de 4900 kost 85€

Update: heb een bod gedaan op een v490 in de us of a en met verzending + douane in zit ik op 54€ :+ (als de bieding niet verder omhoog gaat)

[ Voor 36% gewijzigd door Damic op 12-04-2016 20:07 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag