Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om misschien een LG G4 aan te schaffen, maar de prijzen liggen nogal ver uiteen. Op sommige sites staat de G4 voor 350 euro en op andere sites soms zelfs voor 450 euro. Zijn de winkels die goedkopere toestellen aanbieden betrouwbaar, of zijn deze toestellen refurbished of oorspronkelijk voor een ander land en daarom dus goedkoper?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Mooie nick ;) Het is een kwestie van goed kijken naar de aanbieding. Als er niet staat dat het refurb is en je 2-3 jaar garantie hebt (verschilt soms) dan is het gewoon nieuw.

Met de komst van de nieuwere toestellen wordt deze versie minder verkocht en dus een lagere prijs. Ik zou vooral de laagste prijs zoeken, zolang de shop een goede naam/service heeft zou het goed moeten komen.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Bij veel, zo niet alle, shops in de Pricewatch staan ervaringen van andere gebruikers. Je kan dus eenvoudig bij de shops die de LG G4 aanbieden bekijken wat de reviews zijn.

Als voorbeeld de shopreviews van ThePhoneStore: http://tweakers.net/shopr...-phone-store/shopreviews/

Bij shops overigens die toestellen goedkoper aanbieden, kan het zijn dat het toestel origineel niet uit Nederland komt, maar bijvoorbeeld uit Duitsland, Polen of Engeland.

[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 14-04-2016 13:48 ]