Dag Tweakers,
Ik wil mijn oude systeempje upgrade, bijna alles moet worden vervangen, behalve behuizing, windows, SSD, benQ scherm en randapparatuur die neem ik mee.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, ik speel niet hele zware games op dit moment en die draai ik nu ook prima op mijn huidige PC (denk aan LoL, CS:GO). Echter, nieuwere games zoals Black Desert kan ik niet meer op fatsoenlijke FPS draaien met high graphics dus het is tijd om wat spul te gaan upgrade.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een bedrag van 650-700 euro te besteden aan de upgrade van mijn PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-Windows 7
-SSD crucial
-Behuizing
-Benq 24 inch scherm
-Toetsenbord, headset, muis etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mobo, GPU, CPU, RAM en voeding wil ik vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Redelijk futureproof blijven en voorlopig gewoon goed games kunnen draaien
Ga je overklokken?
Nee, nooit gedaan terwijl het op mijn huidige systeem ook had gekund.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil mijn PC dus gaan upgrade, dusdanig dat ik de nieuwste games op High graphics kan spelen met een stabiele/hoge FPS. Daarnaast moet hij ook een beetje furure proof zijn, als dat zou kunnen. Ik heb zelf al beetje rondgeneusd en ben zelf tot de volgende samenstelling gekomen.
Tips zijn welkom
!
Dank
Ik wil mijn oude systeempje upgrade, bijna alles moet worden vervangen, behalve behuizing, windows, SSD, benQ scherm en randapparatuur die neem ik mee.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, ik speel niet hele zware games op dit moment en die draai ik nu ook prima op mijn huidige PC (denk aan LoL, CS:GO). Echter, nieuwere games zoals Black Desert kan ik niet meer op fatsoenlijke FPS draaien met high graphics dus het is tijd om wat spul te gaan upgrade.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een bedrag van 650-700 euro te besteden aan de upgrade van mijn PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-Windows 7
-SSD crucial
-Behuizing
-Benq 24 inch scherm
-Toetsenbord, headset, muis etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mobo, GPU, CPU, RAM en voeding wil ik vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Redelijk futureproof blijven en voorlopig gewoon goed games kunnen draaien
Ga je overklokken?
Nee, nooit gedaan terwijl het op mijn huidige systeem ook had gekund.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil mijn PC dus gaan upgrade, dusdanig dat ik de nieuwste games op High graphics kan spelen met een stabiele/hoge FPS. Daarnaast moet hij ook een beetje furure proof zijn, als dat zou kunnen. Ik heb zelf al beetje rondgeneusd en ben zelf tot de volgende samenstelling gekomen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 184,95 | € 184,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 4GD5T OC | € 312,95 | € 312,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 37,- | € 37,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,70 | € 52,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 672,55 | |
Tips zijn welkom
Dank