Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• soundcloud
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 03-10-2022
Ik zoek een?
telefoon waarmee ik minstens de hele dag kan whatsappen/internetten/bellen zonder dat hij ineens uitvalt. Een android telefoon waar ik dat minstens 2 jaar mee zou kunnen doen.

Wat is je budget?
Ongeveer 300 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Internet/whatsapp/social media/netflix/spotify/bellen/fotos en filmpjes maken. Momenteel heb ik de samsung galaxy s2 plus waar ik heel tevreden over ben geweest. Alleen is die de laatste 6 maanden heel sloom geworden, had ik te weinig opslag, en deed de batterij heel slecht zijn werk waardoor ik meerdere keren per dag mijn telefoon moest opladen.En was de camera ook niet echt fijn.
Ik wil een telefoon waar ik minstens 2 jaar mee vooruit kan zonder dat mijn batterij ineens defect is.En ook waar ik veel muziek op kan hebben op spotify. Ook wil ik graag mooie fotos kunnen maken, een goede front camera vind ik ook belangrijk. Ik ben van plan om binnenkort mijn netflix abbonement op te zeggen, dus ik ben ook wel benieuwd of ik showbox zou kunnendraaien op die telefoon. En itube om muziek te cachen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn voorkeur gaat uit naar samsung, heb altijd al samsung gehad. Maar als ik kijk naar samsung galaxy s5/6 vind ik die nog steeds te duur. En ik zie ondertussen ook vele andere soorten telefoons voorbij komen die minder kosten maar net zo goed blijken te zijn, zoals nexus, huawei, one plus one etc. Ik heb ook veel reviews gelezen en de one plus one trekt mij wel, maaar omdat het een chineze merk is twijfel ik toch nog. Ik heb namelijk gehoord dat verzekeringen lastig doen om die te maken en er veel defecten inzitten. En het lastig is met de garantie.
Ook al weet ik dat ik met iedere telefoon wel vooruit ga op mijn huidige samsung galaxy s2 plus, toch wil ik dit keer een goede keuze maken waar ik achteraf geen spijt van krijg.

Welke vragen heb je hier nog over?
Is de one plus one een telefoon die past bij mijn eisen volgens jullie?
Zal die telefoon ook minstens 2 jaar mee kunnen, ook qua updates etc en de batterij (aangezien ik die niet kan verwisselen).
Is de front camera van 5 MP genoeg voor mooie fotos?
Klopt het dat je met de androidversie van oneplusone niet alle apps kan downloaden?
Zou ik lebara 4g internet op de one plus one kunnen draaien?
Heeft de oneplus one dezelfde opladers als samsung/huawei telefoons?
Of weten jullie misschien betere alternatieven.

Alvast bedankt :D

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-11 18:35
Waarom geen Nexus 5x? De 32gb versie is momenteel 309 euro: pricewatch: LG Nexus 5X 32GB Zwart

Heeft alles wat je wilt: Goede camera, altijd de laatste updates, snel enz.De frontcamera is 5mp genoeg voor selfies.Hier een paar goede voorbeelden: http://pocketnow.com/2015/10/25/nexus-5x-review

Met de oneplus one kan je gewoon alle apps downloaden die je wilt. Lebara maakt gebruik van het kpn netwerk, dus met een europese versie van de oneplus two moet je goed zitten. De one plus one (de eerste versie dus) ondersteund alleen 4g bij t-mobile.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• soundcloud
Iekozz schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:24:
Waarom geen Nexus 5x? De 32gb versie is momenteel 309 euro: pricewatch: LG Nexus 5X 32GB Zwart

Heeft alles wat je wilt: Goede camera, altijd de laatste updates, snel enz.De frontcamera is 5mp genoeg voor selfies.Hier een paar goede voorbeelden: http://pocketnow.com/2015/10/25/nexus-5x-review

Met de oneplus one kan je gewoon alle apps downloaden die je wilt. Lebara maakt gebruik van het kpn netwerk, dus met een europese versie van de oneplus two moet je goed zitten. De one plus one (de eerste versie dus) ondersteund alleen 4g bij t-mobile.
Hmm jammer van die netwerk dan, de oneplus one neem ik dan sowieso niet. En voor 350 euro vind ik de oneplus two te duur, jammer genoeg.
Nooit gehoord van de nexus 5x, maar ik zie dat de batterijduur veel minder is dan de oneplus one en die accu is ook niet verwisselbaar, red ik het daar wel minstens 2 jaar mee?
Ook zie ik dat de processorsnelheid minder is..maar dat maakt me niet zo uit

Ik kom net toevallig ook de Motorola Moto X Play 16GB tegen, die is eigenlijk wel beter toch? Alleen heeft die minder opslag, maar misschien kan ik dat wel uitbreiden..

[ Voor 8% gewijzigd door soundcloud op 09-04-2016 16:49 ]

Verwijderd

Xiaomi Redmi Note 2. Heb je voor dat geld er 2 met superfijne specs en wekelijkse updates. Beter dan Samsung die meestal al na korte tijd weer fijn stoppen met updates.

[Xiaomi Redmi Note 2] Ervaringen en Discussie

Importeren uit China stelt niks voor. Ik heb er hier 2. Helemaal top!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2016 16:55 ]

• soundcloud
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:54:
Xiaomi Redmi Note 2. Heb je voor dat geld er 2 met superfijne specs en wekelijkse updates. Beter dan Samsung die meestal al na korte tijd weer fijn stoppen met updates.

[Xiaomi Redmi Note 2] Ervaringen en Discussie

Importeren uit China stelt niks voor. Ik heb er hier 2. Helemaal top!!!
Hij is ook gewoon op bol.com te kopen https://www.bol.com/nl/p/...LTWE002015P-UBXTBB7DJJM7I
maar weet niet of ik die telefoon kan vertrouwen, heb er ook nog nooit van gehoord of iemand mee zien lopen _O-

Verwijderd

Als je een smartphone met een goede batterij wilt, kijk dan eens naar de Motorola Moto X Play.
Met zijn 3630 mAh kom je gemakkelijk een ganse dag door.

Verwijderd

soundcloud schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:04:
[...]

Hij is ook gewoon op bol.com te kopen https://www.bol.com/nl/p/...LTWE002015P-UBXTBB7DJJM7I
maar weet niet of ik die telefoon kan vertrouwen, heb er ook nog nooit van gehoord of iemand mee zien lopen _O-
Ja maar ik heb er €140,- voor betaald. Dus wie lacht er nu het hardst? _O- Xiaomi is in China de grootste verkoper van telefoons, zelfs groter dan Samsung. En dan loop jij van je vrienden er als eerste mee. ;) Ik liep 6 jaar geleden ook als eerste met een Huawei. :*)

Als hij niet goed zou zijn, zou ik hem je niet aanraden.

http://www.aliexpress.com...4f-4598-97f8-def9e7f021a1

Succes!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2016 17:13 ]

• soundcloud
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:08:
Als je een smartphone met een goede batterij wilt, kijk dan eens naar de Motorola Moto X Play.
Met zijn 3630 mAh kom je gemakkelijk een ganse dag door.
Heb ik net ontdekt maar die 16gb opslag is dan jammer.. kan ik die zelf vegroten met een sd kaart?

• soundcloud
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:11:
[...]

Ja maar ik heb er €140,- voor betaald. Dus wie lacht er nu het hardst? _O- Xiaomi is in China de grootste verkoper van telefoons, zelfs groter dan Samsung. En dan loop jij van je vrienden er als eerste mee. ;) Ik liep 6 jaar geleden ook als eerste met een Huawei. :*)

Als hij niet goed zou zijn, zou ik hem je niet aanraden.

http://www.aliexpress.com...4f-4598-97f8-def9e7f021a1

Succes!
Dat klinkt goed, hoe krijg ik die ook voor 140 euro dan, of heb je hem overgekocht? Kan ik daar wél lebara meegebruiken?

• soundcloud
Ik vind het alleen wel tricky om het te bestellen via zo'n site..en dan nog met die douanekosten..Veel te veel geld voor mij om zo te verliezen, ik ben namelijk nog maar 17 :'(

Verwijderd

http://www.aliexpress.com...c1-45c1-94a5-5043e65f0519

En de 32 GB.

Via deze shop geen douanekosten. Lezen!!! En even het forum lezen. Juist als je weinig geld hebt is dit een toptoestel. Mijn kids krijgen ook geen dure toestellen.

Betalen via Paypall of Creditcard en je hebt geen transportrisico. Maar lees je eens rustig in.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2016 17:22 ]

• soundcloud
Ik zeg je eerlijk dat het er heel goed uitziet, maar toch.. Hoe doe je dat dan met garantie?
Nogmaals werkt het ook met lebara?

Verwijderd

Is een Simlock vrij toestel dus alle providers werken gewoon. Lees je gewoon even rustig in.

Je moet hem wel zelf flashen naar een andere rom maar daarvoor heb ik toevallig laatst nog een handige routing weggezet op het forum omdat een andere tweaker vastliep. Daarom kost hij via Bol.com ook duurder want daar heeft iemand dat al voor je gedaan en die verdient daar fijn aan.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2016 17:25 ]

• soundcloud
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:23:
Is een Simlock vrij toestel dus alle providers werken gewoon. Lees je gewoon even rustig in.

Je moet hem wel zelf flashen naar een andere rom maar daarvoor heb ik toevallig laatst nog een handige routing weggezet op het forum omdat een andere tweaker vastliep. Daarom kost hij via Bol.com ook duurder want daar heeft iemand dat al voor je gedaan en die verdient daar fijn aan.
Flashen? Ik denk dat ik die telefoon maar laat zitten, te veel risico's voor mijn gevoel.
Ik vind het zooo onwijs jammer dat de oneplus one geen lebara ondersteunt :'( Leek me echt een perfecte telefoon.. Eigenlijk zou ik de oneplus two moeten nemen. Of die motorala maar die zal ik dan uit moeten breiden.

Verwijderd

soundcloud schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:32:
[...]

Flashen? Ik denk dat ik die telefoon maar laat zitten, te veel risico's voor mijn gevoel.
Ik vind het zooo onwijs jammer dat de oneplus one geen lebara ondersteunt :'( Leek me echt een perfecte telefoon.. Eigenlijk zou ik de oneplus two moeten nemen. Of die motorala maar die zal ik dan uit moeten breiden.
Flashen stelt niks voor. Zoals gezegd. Lees je even in. Daar is Tweakers juist voor. Motorola X is ook een mooie toestel maar dan ook weer duurder. Tis maar wat je wil.

Denk dat ik maar eens Redmi's ga importeren en verkopen, geflasht en al. Kwartiertje werk.....

NB: waarom ondersteunt een oneplus one geen Lebara? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2016 17:44 ]

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
soundcloud schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:32:
[...]

Lebara gebruikt kpn en de oneplus one ondersteund dat gewoon. Alleen geen 4g op 800mhz maar wel op 1800mhz
En natuurlijk gewoon 3g

• soundcloud
Dutchdeveloper schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:54:
[...]

Lebara gebruikt kpn en de oneplus one ondersteund dat gewoon. Alleen geen 4g op 800mhz maar wel op 1800mhz
En natuurlijk gewoon 3g
Weet je dat zeker? :D :D :D :D 4G hoef ik niet eens persee te hebben, 3G vind ik ook wel prima joh._O-

• soundcloud
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:42:
[...]

Flashen stelt niks voor. Zoals gezegd. Lees je even in. Daar is Tweakers juist voor. Motorola X is ook een mooie toestel maar dan ook weer duurder. Tis maar wat je wil.

Denk dat ik maar eens Redmi's ga importeren en verkopen, geflasht en al. Kwartiertje werk.....

NB: waarom ondersteunt een oneplus one geen Lebara? :?
Redmi's? Ik zal zo opzoeken wat flashen betekent..maar het trekt me gewoon niet zo dat er een kans is dat je toestel niet aankomt of er iets defect is en je het nergens naar kan sturen en zonder garantie zit etc.
Maar wel een goed toestel voor weinig inderdaad..maar om die risico te nemen nee dankje.

En ik zie nu ook dat de Motorala X 350 ongeveer kost..en dan zou ik ook nog een SD kaart a 20 euro moeten kopen..wil liever maximaal 300 uitgeven.

Verwijderd

soundcloud schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:02:
[...]

Redmi's? Ik zal zo opzoeken wat flashen betekent..maar het trekt me gewoon niet zo dat er een kans is dat je toestel niet aankomt of er iets defect is en je het nergens naar kan sturen en zonder garantie zit etc.
Maar wel een goed toestel voor weinig inderdaad..maar om die risico te nemen nee dankje.

En ik zie nu ook dat de Motorala X 350 ongeveer kost..en dan zou ik ook nog een SD kaart a 20 euro moeten kopen..wil liever maximaal 300 uitgeven.
Als je toestel niet aankomt ben je gedekt door PAypall of Credit Card. Maar ik stop mijn pleidooi. Je roept zaken zonder je in te lezen en daar is nu net Tweakers voor. Leren van ervaringen van anderen en een beetje je huiswerk doen. Wil je geen risico lopen betaal je het dubbele en wordt het een Motorola. Succes!

• soundcloud
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:06:
[...]

Als je toestel niet aankomt ben je gedekt door PAypall of Credit Card. Maar ik stop mijn pleidooi. Je roept zaken zonder je in te lezen en daar is nu net Tweakers voor. Leren van ervaringen van anderen en een beetje je huiswerk doen. Wil je geen risico lopen betaal je het dubbele en wordt het een Motorola. Succes!
Hmm oke je hebt gelijk, ik zal er vanavond nog eens naar kijken. :)
Maar als huawei lebara internet zou ondersteunen..zou ik die liever willen.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:46

sapphire

Die-hard pruts0r

Als je de OnePlus zo geweldig vind lees je dan eens in over hun garantie. Dat is ook geen pretje ;)

En waarom zou Huawei geen Lebara ondersteunen?

Gabriël AM5

Verwijderd

sapphire schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:33:
Als je de OnePlus zo geweldig vind lees je dan eens in over hun garantie. Dat is ook geen pretje ;)

Waarschijnlijk bedoelt hij de lagere 4G frequenties. Dat kan nog wel eens een probleem zijn met China phones. Voor mij niet want 3g vind ik snel genoeg om te appen, mailen, internetten. Streamen doe ik toch niet via 3 of 4 G.

• soundcloud
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:45:
[...]

Waarschijnlijk bedoelt hij de lagere 4G frequenties. Dat kan nog wel eens een probleem zijn met China phones. Voor mij niet want 3g vind ik snel genoeg om te appen, mailen, internetten. Streamen doe ik toch niet via 3 of 4 G.
Zij. Dus, werkt oneplus one nou wél met lebara of niet? Kan het ook echt nergens op internet vinden..

• soundcloud
sapphire schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:33:

Ik had het niet over Huawei, want ik weet wel dat huawei dat ondersteunt dat doet oneplus wss niet.
En ik lees het de garantie van oneplus is helemaal niks :')

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:24
Ik heb nu een huawei g7, die mij alles mee valt. Geen full hd scherm maar verder een top toestel. Software laat wel hier en daar te wensen over. Batterij is gigantisch..

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Verwijderd

soundcloud schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:37:
[...]

Zij. Dus, werkt oneplus one nou wél met lebara of niet? Kan het ook echt nergens op internet vinden..
Waarom zou het niet werken? Een Oneplus One is toch gewoon een Simlock vrij toestel en Lebara werkt volgens mij met KPN Netwerk.

Ik weet niet hoe jij zoekt maar ik vind dit:

In Nederland zijn het vooral de 1800MHz- en 800MHz-frequenties die ingezet worden voor 4g, en van die twee ondersteunt de OnePlus One enkel de 1800MHz-frequentie, die ook wel bekendstaat als ‘band 3’. Dat betekent in de praktijk dat het sterk afhangt van je provider of je wel of geen 4g kan gebruiken.

KPN leunt bij zijn 4g-netwerk zwaar op de 800MHz frequentie, en de One zal daarom in bijna alle gevallen via 3g werken. KPN heeft recentelijk aangekondigd dat ze de 1800MHz-frequentie ook zullen gebruiken, deels om lte-advanced uit te kunnen rollen. Het is nog niet bekend wanneer dat zal zijn, maar wanneer het gebeurt zal KPN zich primair richten op grote steden

Dus wat ik al zei. De 800 freq zal NIET werken.

NB: een beetje zelf initiatief wordt op Tweakers wel op prijs gesteld. En hoe ga je deze dan kopen MET garantie in NL? ;)

Begin nu eens met wat reviews, forums te lezen over al de genoemde toestellen en trek dan een conclusie wat je belangrijk vindt, hoeveel je wil uitgeven etc etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2016 20:12 ]

• soundcloud
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 20:06:
[...]

Waarom zou het niet werken? Een Oneplus One is toch gewoon een Simlock vrij toestel en Lebara werkt volgens mij met KPN Netwerk.

Ik weet niet hoe jij zoekt maar ik vind dit:

In Nederland zijn het vooral de 1800MHz- en 800MHz-frequenties die ingezet worden voor 4g, en van die twee ondersteunt de OnePlus One enkel de 1800MHz-frequentie, die ook wel bekendstaat als ‘band 3’. Dat betekent in de praktijk dat het sterk afhangt van je provider of je wel of geen 4g kan gebruiken.

KPN leunt bij zijn 4g-netwerk zwaar op de 800MHz frequentie, en de One zal daarom in bijna alle gevallen via 3g werken. KPN heeft recentelijk aangekondigd dat ze de 1800MHz-frequentie ook zullen gebruiken, deels om lte-advanced uit te kunnen rollen. Het is nog niet bekend wanneer dat zal zijn, maar wanneer het gebeurt zal KPN zich primair richten op grote steden

Dus wat ik al zei. De 800 freq zal NIET werken.

NB: een beetje zelf initiatief wordt op Tweakers wel op prijs gesteld. En hoe ga je deze dan kopen MET garantie in NL? ;)

Begin nu eens met wat reviews, forums te lezen over al de genoemde toestellen en trek dan een conclusie wat je belangrijk vindt, hoeveel je wil uitgeven etc etc.
Dus ik kan wel 3g maar geen 4g hebben op de oneplus one? Ik kijk al dagen naar reviews maar kom er echt niet op uit. Maar nu ik dit weet zal ik morgen de oneplus one bestellen. Dankjewel voor je hulp.

Maar het is echt niet zo dat ik niks opzoek en zelf geen iniatief neem. Ik vraag misschien veel vragen maar ik wil ook zeker weten wat ik koop.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:46

sapphire

Die-hard pruts0r

3G sowieso, 4G hangt dus af van de provider en locatie ;)

Pest is alleen dat er zwaar geïnvesteerd word in 4G en dat 3G wat ondergeschoven lijkt te raken. Ik heb op steeds meer plekken namelijk zeer slecht 3G bereik met m'n OPO, maargoed en luxe probleem eigenlijk :p

Gabriël AM5

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-11 15:59
Je moet zelf je eigen afwegingen maken. Als ik het zo lees is alle info wel boven tafel maar twijfel hé nog. Je zult moeten beslissen wat je belangrijker vind.

Ik zat een half jaar geleden ongeveer in hetzelfde schuitje maar met een iets ander budget. Uiteindelijk heb ik voor de moto x style gekozen. Met name om 2 redenen. Ten eerste de garantie, ik gebruik het toestel ook zakelijk en heb al genoeg andere zaken aan mijn hoofd. Deze was out of the box al klaar, hoefde ik niet te rooten of flashen en hoeft niet geïmporteerd te worden. De andere was de praktisch stock Android. Geen gedoe met andere firmwares of bloated troep zoals bij Samsung.

In jou geval zou ik dus voor de play gaan. Maar ik ben ook helemaal weg van moto toestellen dus ik ben nogal partijdig.

• soundcloud
sapphire schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 22:48:
3G sowieso, 4G hangt dus af van de provider en locatie ;)

Pest is alleen dat er zwaar geïnvesteerd word in 4G en dat 3G wat ondergeschoven lijkt te raken. Ik heb op steeds meer plekken namelijk zeer slecht 3G bereik met m'n OPO, maargoed en luxe probleem eigenlijk :p
Wat vervelend, heb je daar vaak last van? Tevens vroeg ik me ook af, zit lycamobile ook op het kpn netwerk? Of een andere?
Ik denk toch maar voor de oneplus one dan..3g vind ik ook helemaal prima (mocht het heel erg zijn neem ik wel een prepaid tmobile) en de motorola vind ik ook heel mooi maar net wat te duur. En daarbij zou ik ook nog eens sd kaart moeten kopen

Ik denk dat mijn keuze dan is gemaakt :)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:01

DarkSide

theres no place like ::1

Heb juist steeds meer plekken gewoon goed 4g op mijn OPO.
Als je perse ook band 20 wilt hebben, Is de OPX misschien een optie?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• soundcloud
http://m.gsmarena.com/oneplus_one-reviews-6327.php

uhm misschien toch maar een telefoon zoals samsung nemen zoals altijd :')

• DarkSide

DarkSide

soundcloud schreef op zondag 10 april 2016 @ 09:51:
http://m.gsmarena.com/oneplus_one-reviews-6327.php

uhm misschien toch maar een telefoon zoals samsung nemen zoals altijd :')
Hoezo? Slechte ervaringen vind je overal wel.
Heb alleen problemen met mijn OPO gehad toen de update er voor zorgde dat het touchscreen slecht werkte.
Dat heeft wel even geduurd voordat ze daar een update voor uitbrachten. Maar hij doet het nog steeds prima.
En straks gewoon MM erop.
Toegegeven ik had mijn HTC m7 verkocht en de OPO dus voor 50,- gekocht. Maar ook voor 300,- is het echt een top toestel gebleken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:20:
http://www.aliexpress.com...c1-45c1-94a5-5043e65f0519

En de 32 GB.

Via deze shop geen douanekosten. Lezen!!! En even het forum lezen. Juist als je weinig geld hebt is dit een toptoestel. Mijn kids krijgen ook geen dure toestellen.

Betalen via Paypall of Creditcard en je hebt geen transportrisico. Maar lees je eens rustig in.
Via deze shopagina geen douanekosten lijkt me wat kort door de bocht. Heb intussen erg veel pakketjes besteld bij Aliexpress, maar bij iedere order boven de 22 euro ben ik de pineut. Ik weet niet hoe het komt, maar ik kan iedere keer fijn inklaringskosten en BTW betalen.
Een webshop bepaalt niet of je douanekosten moet betalen of niet. Daar gaat nog steeds de douane over.

De TS dient dus wel degelijk rekening te houden met bijkomende kosten bij het importeren van deze telefoon.

Reviews

• soundcloud
DarkSide schreef op zondag 10 april 2016 @ 10:01:
[...]

Hoezo? Slechte ervaringen vind je overal wel.
Heb alleen problemen met mijn OPO gehad toen de update er voor zorgde dat het touchscreen slecht werkte.
Dat heeft wel even geduurd voordat ze daar een update voor uitbrachten. Maar hij doet het nog steeds prima.
En straks gewoon MM erop.
Toegegeven ik had mijn HTC m7 verkocht en de OPO dus voor 50,- gekocht. Maar ook voor 300,- is het echt een top toestel gebleken.
Daar heb je gelijk in. Bij welke provider loop jij?

• DarkSide

DarkSide

Heb zelf KPN. En heb dus ook last dat ik niet overal 4g heb.
Maar ik heb inmiddels wel steeds op meer en meer plekken 4g.
Als je betere 4g wilt hebben dien je de OPX te nemen.Die heeft nl wel band 3 en band20.
De X is, vind ik, ook een leuk toestel. Ziet er mooier uit de de OPO en heeft mooi amoled scherm.
Alleen standaard 16GB maar wel uitbreidbaar met SD kaart.
Verder zelfde CPU en GPU als de OPO.

• CyberFR
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Gewoon zoals eerder gesuggereerd een Xiaomi importeren.
Ik bestel ze meestal gewoon via aliexpress.com. Heb al verschillende gehad.
Ik heb nu voor mijn vrouw de Redmi s1 en voor mij zelf de Mi4i. Mijn vrouw gaat binnenkort de mi4c aanschaffen zodat haar huidige telefoon naar 1 van de broerskan gaan.

We hebben ook beide een tablet van Xiaomi namelijk de MiPad2 (gold&zilver)
We zijn dus ook dik tevreden over Xiaomi en hun prijzen van hun producten.

Heb goede ervaringen met ET op Aliexpress, zie hun winkel (nee geen connecties met die gasten. ;))
http://www.aliexpress.com....10010108.100008.3.xCtf4l

PVoutput---->7335wp

• soundcloud
DarkSide schreef op zondag 10 april 2016 @ 10:22:
Heb zelf KPN. En heb dus ook last dat ik niet overal 4g heb.
Maar ik heb inmiddels wel steeds op meer en meer plekken 4g.
Als je betere 4g wilt hebben dien je de OPX te nemen.Die heeft nl wel band 3 en band20.
De X is, vind ik, ook een leuk toestel. Ziet er mooier uit de de OPO en heeft mooi amoled scherm.
Alleen standaard 16GB maar wel uitbreidbaar met SD kaart.
Verder zelfde CPU en GPU als de OPO.
Hmm en de frontcamera is beter maar de batterij is wel minder..van 3100 mah naar rond 2500 mah of is dat ook prima?

• soundcloud
CyberFR schreef op zondag 10 april 2016 @ 10:24:
Gewoon zoals eerder gesuggereerd een Xiaomi importeren.
Ik bestel ze meestal gewoon via aliexpress.com. Heb al verschillende gehad.
Ik heb nu voor mijn vrouw de Redmi s1 en voor mij zelf de Mi4i. Mijn vrouw gaat binnenkort de mi4c aanschaffen zodat haar huidige telefoon naar 1 van de broerskan gaan.

We hebben ook beide een tablet van Xiaomi namelijk de MiPad2 (gold&zilver)
We zijn dus ook dik tevreden over Xiaomi en hun prijzen van hun producten.

Heb goede ervaringen met ET op Aliexpress, zie hun winkel (nee geen connecties met die gasten. ;))
http://www.aliexpress.com....10010108.100008.3.xCtf4l
Ik heb daar echt geen verstand van. Als ik het in nederland kon kopen had ik het zeker gedaan maar dat importeren vind ik echt helemaal niks..het duurt zeker ook lang?
ik heb echt zsm een nieuwe telefoon nodig aangezien mn oude telefoon helemaal kapot is.
En de OPO vind ik al lang genoeg duren

• CyberFR
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Wat is lang? 2 jaar geleden duurde het inderdaad lang ergens tussen de 6 en 10 weken. Laatste tijd valt mij het op dat het tussen de 2 en 3 weken en soms 4 weken als de winkel lang wacht met versturen. Ik vind dat best kort maar ja alles is relatief, wat ben je gewent... ;)
Importeren stelt niet veel voor. Eigenlijk merk je er niets van omdat er sporadisch import kosten over wordt berekend. Ik heb het nog nooit mee gemaakt en bestel regelmatig wat uit china.

Maar als je snel een andere telefoon wil dan kan je of beter hier gewoon voor een goede kijken. Of je koopt hier tijdelijk een 2de hands die je weer door verkoopt zodra je Xiaomi binnen komt. ;) hehehe

Voor mij in ieder geval nooit meer een HTC/Samsung als je voor de helft van het geld een betere toestel kan kopen. Dan maar een x-aantal weken wachten.

ps. zie er hier ook meerdere op V&A staan: http://tweakers.net/merk/...xJTc8vqvRMKVayijYyNI2tBQA

[ Voor 7% gewijzigd door CyberFR op 10-04-2016 10:50 ]

PVoutput---->7335wp

Verwijderd

soundcloud schreef op zondag 10 april 2016 @ 10:32:
[...]

Ik heb daar echt geen verstand van. Als ik het in nederland kon kopen had ik het zeker gedaan maar dat importeren vind ik echt helemaal niks..het duurt zeker ook lang?
ik heb echt zsm een nieuwe telefoon nodig aangezien mn oude telefoon helemaal kapot is.
Je kon hem toch via Bol.com kopen? Ik wil hem ook wel voor je importeren en flashen. :+

Verwijderd

dennisk. schreef op zondag 10 april 2016 @ 10:12:
[...]

Via deze shopagina geen douanekosten lijkt me wat kort door de bocht. Heb intussen erg veel pakketjes besteld bij Aliexpress, maar bij iedere order boven de 22 euro ben ik de pineut. Ik weet niet hoe het komt, maar ik kan iedere keer fijn inklaringskosten en BTW betalen.
Een webshop bepaalt niet of je douanekosten moet betalen of niet. Daar gaat nog steeds de douane over.

De TS dient dus wel degelijk rekening te houden met bijkomende kosten bij het importeren van deze telefoon.
Is niet kort door de bocht. Zij hebben een routing via UK DHL en je betaalt echt geen importkosten. Heb er al 4 zo binnen. 2 voor ons zelf en 2 voor vrienden van me. Binnen 10 dagen op je stoep.

Verwijderd

[...]

Als je 10 dagen lang vindt en de helft van €300,- niet de moeite vindt, vooral niet doen dan. >:)

Verwijderd

[...]

V&A aangeboden: Xiaomi Redmi Note 3 2GB RAM / 16GB ROM Grijs Hoef je niet meer te flashen, kan je gelijk gebruiken.

Maar we hebben nu genoeg "moeite" gedaan je te overtuigen. Ga nu genieten van het mooie weer door muziek te streamen met mijn Xiaomi naar mijn bluetooth speaker op het terras in mijn tuin. *O*

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:09:
[...]

Is niet kort door de bocht. Zij hebben een routing via UK DHL en je betaalt echt geen importkosten. Heb er al 4 zo binnen. 2 voor ons zelf en 2 voor vrienden van me. Binnen 10 dagen op je stoep.
Ah allright. De verkoper zelf regelt dat dus. Ik dacht dat je de "webshop" Aliexpress zelf bedoelde ;).

Reviews

• soundcloud
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:11:
[...]

Als je 10 dagen lang vindt en de helft van €300,- niet de moeite vindt, vooral niet doen dan. >:)
Nu je het zo zegt..dan kan ik eindelijk een chi stijltang kopen van 150 :')
Welke andere chineze telefoon is vergelijkbaar aan one plus one qua camera/batterijduur/scherm/opslag? En via ideal ben je sowieso verzekerd toch als het misgaat hoe dan ook?

en als het omgeveer een weekje duurt kan ik daar inderdaad wel meeleven..maar het is vooral belangrijk dat ik er minstens 2 jaar mee kan doen, kan ik dat ook verwachten van dat merk?

En ik zal voor de rest in dat topic kijken voor dat flashen, bedankt allemaal :)

Verwijderd

soundcloud schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:09:
[...]

Nu je het zo zegt..dan kan ik eindelijk een chi stijltang kopen van 150 :')
Welke andere chineze telefoon is vergelijkbaar aan one plus one qua camera/batterijduur/scherm/opslag? En via ideal ben je sowieso verzekerd toch als het misgaat hoe dan ook?

en als het omgeveer een weekje duurt kan ik daar inderdaad wel meeleven..maar het is vooral belangrijk dat ik er minstens 2 jaar mee kan doen, kan ik dat ook verwachten van dat merk?

En ik zal voor de rest in dat topic kijken voor dat flashen, bedankt allemaal :)
Als je niet zo technisch bent, en dat idee krijg ik toch wel, koop dan gewoon een reeds geflashte. Scheelt je wat gedoe en je hebt hem snel.

En NIET betalen via Ideal maar Paypall of Creditcard naar China.

• soundcloud
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 20:04:
[...]

Als je niet zo technisch bent, en dat idee krijg ik toch wel, koop dan gewoon een reeds geflashte. Scheelt je wat gedoe en je hebt hem snel.

En NIET betalen via Ideal maar Paypall of Creditcard naar China.
Ken je misschien een veilige koper op die site met een geflashte dan? En ik bedoelde paypall ja :') dankjewel voor je moeite..hopelijk lukt het zonder problemen met die douane enzo..
Pagina: 1