Lian Li introduceert sfx-l-voedingen van 550 en 750 watt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cristan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-07 10:38
Er zijn op het moment van schrijven geen sfx-l-voedingen daadwerkelijk verkrijgbaar via de Pricewatch
Je hebt bijvoorbeeld deze of deze of deze in de pricewatch staan die weldegelijk SFX-L voedingen zijn, op voorraad zijn en in de pricewatch staan. Ze staan echter nog niet als SFX-L in het systeem, waar ik een aanpassing voor heb aangevraagd.

-edit: en als we toch bezig zijn: in de titel staat sfx-l, dit is eigenlijk SFX-L.

[ Voor 25% gewijzigd door Cristan op 09-04-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zowel de PE-550 als de PE-750 hebben volgens de productpagina's van Lian Li onder andere twee pcie-aansluitingen en drie sata-aansluitingen. Visueel verschillen de twee modellen van elkaar wat betreft de connectoren; bij de PE-750 steken deze een klein stukje uit de voeding.
Ik zie toch echt iets heel anders op die productpagina's staan. Bij mij staat er 12 maal sata, 3x molex en 4 maal 6+2 pins PEG voor beide voedingen. Dat staat ook gewoon in de pricewatch specificaties.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 22:49
maar dat deze waarschijnlijk niet zichzelf passief koelt bij laag genoege temperaturen.
laag genoege temperaturen :)

Niet aanpassen aub.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:37
Dank voor de feedback allen. Ik hoop dat de Pricewatch-medewerkers maandag gauw de details kunnen aanpassen. Wat betreft de connectoren: ik keek bij op de productpagina's bij de hoeveelheid kabels en niet de hoeveelheid connectoren. Stom, excuus. Het taalvoutje is er ook uit. ;)

Tot slot wat betreft het met hoofdletters schrijven van sfx: dat doen we op de redactie juist weer niet. In de regel schrijven we afkortingen waar mogelijk gewoon klein en in dit geval kan dat. In het geval dat de letters staan voor een eigennaam (bijvoorbeeld DOS), gaan we wel weer over op hoofdletters. Maar dat is verder een gesprek voor S&T.