Beste plaats om een .com domein te kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.963 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie282
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-05 23:08
Mijn vraag
Wat is de beste site om een goedkope .com domein naam te kopen (voor een looptijd van 5 jaar)

Relevante software en hardware die ik gebruik

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-06 22:22

Kek

3flix

Transip.nl is degelijk en goed, waarschijnlijk niet de goedkoopste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-06 16:31
Zelf bestel ik altijd mijn domainnamen op www.transip.nl

5 jaar geleden gekozen hiervoor omdat eigenlijk alles automatisch ging. Hedendaags geen idee of deze nog steeds beter is, maar het registeren gaat snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-06 13:49
TransIP, OVH, Leaseweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Wat heb je zelf gevonden en waarom is dat geen optie voor je? Er zijn namelijk legio topics op GoT en vergelijkingen te vinden met minimale zoekopdrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie282
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-05 23:08
Bastiaan schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:24:
Wat heb je zelf gevonden en waarom is dat geen optie voor je? Er zijn namelijk legio topics op GoT en vergelijkingen te vinden met minimale zoekopdrachten.
Omdat ik alleen een domein naam wilde en had verder nog godaddy gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Aanbieders hebben (bijna) allemaal de mogelijkheid alleen een domeinnaam af te nemen. Op het moment dat je een zoekopdracht loslaat is het slechts een kwestie van prijzen van aanbieders vergelijken. In het geval van alleen een domeinnaam komt er weinig spannends méér bij kijken dan dat. In het geval van complete pakketten staan al best een bult topics op het forum.

Het is voor niemand een probleem om een handje te helpen, maar geef dan wel even aan wat je hebt, naar toe wilt en waarom bepaalde zelfgevonden opties niet voor je werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 464382

Ik gebruik zelf Namesilo (http://namesilo.com) voor men .com's

Je kan er via PayPal, Skrill, creditcard en zelfs met Bitcoins betalen wat ik erg mooi vind en ze zijn de goedkoopste die ik ken.
Per jaar kost een .com $8,99 maar ze hebben een coupon voor nieuwe domeinen of transfers dus dan $7,99 voor eerste jaar: DOMAIN10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-06 16:31
Anoniem: 464382 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:27:
Ik gebruik zelf Namesilo (http://namesilo.com) voor men .com's

Je kan er via PayPal, Skrill, creditcard en zelfs met Bitcoins betalen wat ik erg mooi vind en ze zijn de goedkoopste die ik ken.
Per jaar kost een .com $8,99 maar ze hebben een coupon voor nieuwe domeinen of transfers dus dan $7,99 voor eerste jaar: DOMAIN10
Niet vervelend bedoelt, maar waarom zou je voor die ene euro iets afsluiten buiten Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:04

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, een domeinnaam kopen is nou niet heel moeilijk meer. Er zijn legio partijen waar je dit kan regelen. Een beetje inzet tonen kan geen kwaad, dat had je dus prima zelf kunnen vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.