Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn samsung galaxy a3 (nooit problemen mee gehad) is gestopt met werken. Ik had de telefoon gebruikt waarna ik hem in mijn broekzak deed. 5 minuten later pakte ik de telefoon en leek het alsof deze uit gevallen was. Ik heb hem geprobeerd opnieuw optestarten maar geen reactie. De telefoon heeft nu de hele nacht aan de lader gelegen maar doet nog niks.

Iemand ideeën of tips ik hoor het graag.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2016 13:07 ]

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik weet niet of je de batterij eruit kunt halen? Dan zou ik dat even doen en terwijl de batterij eruit is even de aan/uit-knop indukken.

Anders de aan/uit-knop 30 seconden ingedrukt houden. Dit een keer proberen met en zonder de lader aangesloten.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Mocht het bovenstaande niet helpen, dan is er waarschijnlijk gewoon iets kapot gegaan en zou ik het toestel aanmelden voor reparatie.

Verwijderd

dat heb ik vandaag dus ook gehad, geen idee wat ik moet doen morgen dan maar naar de telefoon winkel...

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 18:46:
dat heb ik vandaag dus ook gehad, geen idee wat ik moet doen morgen dan maar naar de telefoon winkel...
Maak voortaan even een eigen topic aan. Topickaping is niet toegestaan.

Dit topic is gesloten.