Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangkill13
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-05 19:03
Tijdens het repareren van mijn telefoon (LG G2) heb ik de batterij eruit gehaald. Omdat deze stevig zat vastgelijmd aan het frame is de batterij licht gebogen geweest. Met het oog was het lastig te zien, maar op een plat oppervlak viel het beter op. Omdat batterijen gevaarlijk kunnen zijn bij beschadigingen vroeg ik mij af of het erg is als een batterij lichtelijk verbogen is geweest? Anders dan koop ik een nieuwe batterij.

Beste antwoord (via gangkill13 op 10-04-2016 10:48)

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:48

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

luukbartelet schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 11:13:
Best geen risico nemen en inderdaad voor een nieuwe gaan. Je weet immers niet wat voor beschadiging er binnenin kan zijn opgetreden door het buigen.
Dit. Plus dat er natuurlijk ook kans is dat je je telefoon niet meer netjes dicht krijgt (of deze bij iedere scheet weer openklikt). Daarnaast; als 'ie nu toch al open is zou ik vanwege de leeftijd al de mogelijkheid van een nieuwe accu gelijk aangrijpen. Heb je gelijk wat meer/langer plezier van je net gerepareerde toestel :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukske
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:25
Best geen risico nemen en inderdaad voor een nieuwe gaan. Je weet immers niet wat voor beschadiging er binnenin kan zijn opgetreden door het buigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annedeg
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-04 22:13
Misschien moet je voortaan dit filmpje er bji gebruiken: YouTube: LG G2 Battery Repair
En ik zou een nieuwe batterij kopen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:48

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

luukbartelet schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 11:13:
Dit. Plus dat er natuurlijk ook kans is dat je je telefoon niet meer netjes dicht krijgt (of deze bij iedere scheet weer openklikt). Daarnaast; als 'ie nu toch al open is zou ik vanwege de leeftijd al de mogelijkheid van een nieuwe accu gelijk aangrijpen. Heb je gelijk wat meer/langer plezier van je net gerepareerde toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

De interne batterij van een moto x 2014 moet je zelfs buigen, dus als het een niet verwijderbare batterij is dan is het normaal vormbaar zijn.

Dus als het zo is als deze, dan is het normaal
https://nl.ifixit.com/Guide/LG+G2+Battery+Replacement/30640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangkill13
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-05 19:03
annedeg schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 12:50:
Misschien moet je voortaan dit filmpje er bji gebruiken: YouTube: LG G2 Battery Repair
En ik zou een nieuwe batterij kopen.
Filmpje ook gezien, maar bij mij was de batterij aanzienlijk beter vastgelijmd. Heb een nieuwe batterij gekocht. Bedankt voor de reacties.

[ Voor 3% gewijzigd door gangkill13 op 10-04-2016 10:51 ]

Pagina: 1