Ik heb op de laptop Windows 10 geïnstalleerd. Zodra ik internet op wil via de Windows browser komt er onderin het beeld de developers tool (F12, DOM-verkenner) die begint te flikkeren. Daarmee is de laptop meteen onbestuurbaar. Als ik F12 indruk gebeurt er niets. Het gekke is dat ik dit op mijn PC ook heb. Wat is hier aan te doen want hierdoor kan ik niet meer het internet op. Als ik Chrome gebruik als browser gaat dat wel lange tijd goed.
Verwijderd
1 tegenstrijdigheid lees ik wanneer je typt internet niet op te kunnen, en dan je daarna verteld dat het met Chrome wel lange tijd goed gaat.
Wat bedoel je met lange tijd? omdat het probleem zich voordoet in Internet Explorer 11 of Edge, en los staat van je verbinding. Dus je kan internet wel op (Chrome en andere programma's) maar IE11 is het probleem.
Als je hetzelfde euvel op beide computers hebt, had je dat bij beide vanaf het begin? of was er ook een tijd dat je geen last had van het probleem op de PC?
En heb je op beide systemen misschien de zelfde software geïnstalleerd?
Heb je al je drivers up to date en alles geupdate?
je kan dus IE11 starten en daarna kijken of er meldingen zijn in het logboek.
Klik (met rechter muisknop) op start > Uitvoeren en plak:
"C:\WINDOWS\system32\mmc.exe" "C:\WINDOWS\system32\eventvwr.msc"
Klik op OK.
Check of je foutmelding ziet met de tijd van de gebeurtenis die met het euvel te maken kunnen hebben.
Van welk medium is de data afkomstig van die Windows install?
misschien een DVD met een vuiltje of een krasje er op?
Normaal gesproken komt die DOM-verkenner als je op F12 toetst, dus het lijkt er op alsof die toets herhaaldelijk in gedrukt wordt.
Heb je nog meer programma's waar je de toets F12 bij gebruikt?
Zoals ook EDGE diezelfde DOM verkenner met F12 heeft.
gebeurd het bij beide programma's? of in 1 van de 2?
Aangezien de F12 toets niet altijd een functie heeft, kan die misschien wel eens constante triggeren en dat valt pas op wanneer je edge of IE11 opent omdat die Functietoets lijkt te herhalen.
Heb je ook een FN toets op je toetsenbord van je laptop?
en zo ja, veranderd het zodra je die indrukt wanneer het zo flikkert met die dom-verkenner?
Wat bedoel je met lange tijd? omdat het probleem zich voordoet in Internet Explorer 11 of Edge, en los staat van je verbinding. Dus je kan internet wel op (Chrome en andere programma's) maar IE11 is het probleem.
Als je hetzelfde euvel op beide computers hebt, had je dat bij beide vanaf het begin? of was er ook een tijd dat je geen last had van het probleem op de PC?
En heb je op beide systemen misschien de zelfde software geïnstalleerd?
Heb je al je drivers up to date en alles geupdate?
je kan dus IE11 starten en daarna kijken of er meldingen zijn in het logboek.
Klik (met rechter muisknop) op start > Uitvoeren en plak:
"C:\WINDOWS\system32\mmc.exe" "C:\WINDOWS\system32\eventvwr.msc"
Klik op OK.
Check of je foutmelding ziet met de tijd van de gebeurtenis die met het euvel te maken kunnen hebben.
Van welk medium is de data afkomstig van die Windows install?
misschien een DVD met een vuiltje of een krasje er op?
Normaal gesproken komt die DOM-verkenner als je op F12 toetst, dus het lijkt er op alsof die toets herhaaldelijk in gedrukt wordt.
Heb je nog meer programma's waar je de toets F12 bij gebruikt?
Zoals ook EDGE diezelfde DOM verkenner met F12 heeft.
gebeurd het bij beide programma's? of in 1 van de 2?
Aangezien de F12 toets niet altijd een functie heeft, kan die misschien wel eens constante triggeren en dat valt pas op wanneer je edge of IE11 opent omdat die Functietoets lijkt te herhalen.
Heb je ook een FN toets op je toetsenbord van je laptop?
en zo ja, veranderd het zodra je die indrukt wanneer het zo flikkert met die dom-verkenner?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2016 03:38 ]