Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaberTooth22
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-09-2022
Mijn vraag
Ik heb sinds kort mijn oude chromecast van 2013 vervangen door de nieuwe versie. Mijn oude werkte altijd zonder enige problemen maar de nieuwe werkt nauwelijks. Bij iedere app die ik gebruik(youtube, netflix, play music) start de chromecast al heel snel tijdens het casten vanuit zichzelf opnieuw op. Ik heb er nu dus helemaal niks aan. Weet iemand misschien hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Chromecast 2015
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zie dat het mogelijk aan de power supply kan liggen, het wordt aangeraden om de stroomvoorziening niet via de USB op de tv te regelen maar via een stopcontact. Dit doe ik ook maar de chromecast blijft opnieuw opstarten tijdens het casten. Moet ik een betere usb adapter kopen misschien?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05 00:16
Heb je geen enkele telefoonoplader die je even kan proberen? Probeer ook meteen een ander kabeltje voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaberTooth22
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-09-2022
Ik heb meerdere telefoon opladers geprobeerd en ook een ander kabeltje maar hij blijft opnieuw opstarten.
EDIT: Bij een adapter van 2 ampere blijft hij nog steeds opnieuw opstarten....iemand een oplossing?

[ Voor 32% gewijzigd door FaberTooth22 op 09-04-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertyuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
RMA?

Het lijkt erop dat jouw Chromecast defect is. Of misschien de stroombron (stopcontact?), maar dat lijkt me niet reëel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panjang
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-03-2021
De chromecast trekt te veel stroom voor de usb-aansluiting op de tv. Met een Samsung usb adapter 5v 1Ampere valt die ook steeds weg. Met een Huawei adapter 5v 2Ampere werkt de chromecast gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Topic is uit 2016. Deze opnieuw oprakelen is dus niet handig. Bij deze op slot. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.