Kan geen werkende vergelijking opstellen in MATLAB

Pagina: 1
Acties:
  • 393 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henknijland
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-02 11:23
Ik heb een vraagstuk waarbij ik de maximale kracht (t) moet bepalen bij een vastgesteld moment.
Het moment is al door mij uitgerekend, en is een heleboel cijfers met een variabele t(de kracht) en heet bij mij T_Max.
Ik wil nu een vergelijking opstellen waarbij ik T_Max gelijk stel aan 450 die mij de daarbij behorende waarde van t geeft

Ik kan de vergelijking wel oplossen als ik de waarde van T_Max uit het commandwindow pak en in vergelijking zet.

Ik kom er niet uit..... Is er iemand die mij kan/wil helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Een aantal opmerkingen en vragen:
1) Maak een tekening/vrijlichaamsdiagram van de situatie, die verschaft veel inzicht in wat je wil doen. Wellicht heb je die zelf al, maar als je hulp nodig hebt is het handig alles te delen wat je al gedaan hebt.
2) Heb je het moment als functie van de kracht, en zo ja, is het nodig die met Matlab op te lossen?
3) Met welke code probeer je je variabele t te berekenen? Post die tussen [code][/code]-blokken (alleen de relevante code) zodat we kunnen zien wat er fout gaat?

Op deze manier is het namelijk totaal niet duidelijk wat je precies wil doen, wat je geprobeerd hebt en wat er precies niet lukt/fout gaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Migrator op 08-04-2016 20:35 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Migrator schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 20:34:
Op deze manier is het namelijk totaal niet duidelijk wat je precies wil doen, wat je geprobeerd hebt en wat er precies niet lukt/fout gaat.
Precies dat.
@henknijland: neem even onze Quickstart door en open dan een nieuw topic waarbij je die quickstart hanteert. Plaats desnoods wat code/formules, hell, voor mijn part screenshots als dat nodig is om de zaak te verduidelijken / laten zien wat je al geprobeerd hebt en dan is er vast iemand die zegt: a-ha! ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.