*.bin files branden +win32 error

Pagina: 1
Acties:

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-05 08:26

Blauw

De Schreeuw

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Als ik een bin file brand met Fireburner 1.6 dan gaat opzich alles wel goed met het branden. Maar kijk in dan even later op de cd dan geeft ie bij ieder bestand waar ik dubbel op klik: Dit is geen geldige win32 toepassing. Ik heb hier al 1 keer eerder een topic over geopent maar toen waren jullie niet echt behulpzaam eerlijk gezegd :'(

Weet iemand waar dit aan ligt? ISO's branden met WinOnCd gaat wel gewoon, en ik heb een Hp8210i

Bvd

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-05 09:15
misschien een probleempje met die aspi.dll ofzow? Dat was eerst ook een probleem met Fireburner en Win2k d8 ik, dan moest je de aspi.dll van Nero gebruiken?

Kan iemand hier zijn zaklampje over schijnen? :P

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-05 06:44
Gebruik cdrwin 3.8 dat is naar mijn mening toch het beste proggie om cue/bin iso's te branden.

• Blauw

Blauw

De Schreeuw

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 22:39 schreef Horus het volgende:
Gebruik cdrwin 3.8 dat is naar mijn mening toch het beste proggie om cue/bin iso's te branden.
Denk je dat daarmee mijn probleem is opgelost dan? Het branden ging namelijk gewoon goed, de bestanden die zijn gebrand zijn allemaal corrupt, zo lijkt

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-05 06:44
Sja, is de image wel goed ? (CRC checked ?)
Zo ja, dan moet het eigenlijk gewoon werken, iig met cdrwin.

Verwijderd

...uitpakken naar je hdd en checken of er geen fout in setup zit. bin to iso converter en isobuster succes....

• Blauw

Blauw

De Schreeuw

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 11:15 schreef a_LAN het volgende:
...uitpakken naar je hdd en checken of er geen fout in setup zit. bin to iso converter en isobuster succes....
Heej tnx man. Ga ik nu ff proberen :)
Pagina: 1