Hey, Barry G
Houdt er wel rekening mee dat dat grafiekje jouw score vergelijkt met de gemiddelde scores die door die andere CPU's zijn gemaakt. Hierdoor lijkt hij erg hoog te komen. Ik zeg niet dat dit een slechte score is, maar je moet hem eens vergelijken in de "compare" optie van de "Online Resultbrowser", daarmee kan je die score vergelijken met alle ingestuurde resultaten.
Ik heb zelf nu een 566 draaien op 970Mhz met een Alpha koeler en deze is te vergelijken met een niet overgeklokte PIII 800-850 op een 100Mhz-bus.
Hier is een linkje naar mijn score:
6271 --> www.madonion.com/compare.shtml?398219
Houdt er wel rekening mee dat dat grafiekje jouw score vergelijkt met de gemiddelde scores die door die andere CPU's zijn gemaakt. Hierdoor lijkt hij erg hoog te komen. Ik zeg niet dat dit een slechte score is, maar je moet hem eens vergelijken in de "compare" optie van de "Online Resultbrowser", daarmee kan je die score vergelijken met alle ingestuurde resultaten.
Ik heb zelf nu een 566 draaien op 970Mhz met een Alpha koeler en deze is te vergelijken met een niet overgeklokte PIII 800-850 op een 100Mhz-bus.
Hier is een linkje naar mijn score:
6271 --> www.madonion.com/compare.shtml?398219
PSN-id: Chrasher
Ik ben vergeten te vermelden dat ik een TNT-2 heb (geen Ultra) en dat de resultaten uit 'mijn' tabel vergelijkingen zijn met andere TNT-2's.
Desondanks vind ik het toch leuk dat ik voor f 272,- een aantal veel duurdere proc's voorbij streef
BTW: Ik heb een Quake 3 demo. Hoe meet je hiermee de fps's?
Desondanks vind ik het toch leuk dat ik voor f 272,- een aantal veel duurdere proc's voorbij streef
BTW: Ik heb een Quake 3 demo. Hoe meet je hiermee de fps's?
Verwijderd
3dmark2000 zuigt...
die cellie is echt bagger, daarom heb ik een duron
....die is al een stuk beter
die cellie is echt bagger, daarom heb ik een duron
Hee, Neo
Heb je mischien wat benchmarks met die Duron van je. Met Quake3 ofzo.
Ik zie daar nog veel te weinig van. En wat voor hardware heb je nog meer met die Duron draaien ?
Heb je mischien wat benchmarks met die Duron van je. Met Quake3 ofzo.
Ik zie daar nog veel te weinig van. En wat voor hardware heb je nog meer met die Duron draaien ?
PSN-id: Chrasher
hey dat wil ik ook, geef eens wat tips in mijn topic (ik weet het, dit word heel vaak gevraagd, maar ik weet niet hoe ik oudere berichten kan lezen, want zodra ze niet meer tot de top behoren dus niet meer in het lijstje staan kan ik ze niet meer raadplegen ook niet als ik instel "postingen van het laatste jaar)
Je kan wel de search gebruiken.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Barry;
3DMarks 2000 zegt meer over je grafische kaart dan over de snelheid van je systeem. Misschien dat alleen de CPU Marks nog van enig nut zijn, maar dit zegt weinig.
3DMarks 2000 zegt meer over je grafische kaart dan over de snelheid van je systeem. Misschien dat alleen de CPU Marks nog van enig nut zijn, maar dit zegt weinig.
"3dmark2000 zuigt...
die cellie is echt bagger, daarom heb ik een duron ....die is al een stuk beter "
nu de argumenten nog :}
die cellie is echt bagger, daarom heb ik een duron ....die is al een stuk beter "
nu de argumenten nog :}
Pagina: 1