Ik zoek een?
Ik zoek voor 2 vrienden een mooie gamepc waar ze wat langer mee kunnen dan vandaag. Ze gaan hem rond mei in elkaar zetten.
Wat is je budget?
Max 750-800 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
qua cpu een Intel, ik heb zelf geen goede ervaring met amd cpu's, en met dit budget kunnen we er heus een intel in stoppen
Voor gpu maakt het niet uit. De een wou graag een gtx 970, wat net lukt, en de ander wou wat minder uitgeven en voor een 380x nemen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ze willen allebei vooral games erop spelen. Hier heb ik het over strategiespellen tot fps tot mmo's van elk soort
Ze willen er langer dan 1 jaar gebruik van maken. Maar dit gaat wel lukken denk ik.
Ik heb zelf 3 jaar geleden ook een oc gebouwt, en verder ook wat 'ervaring' mee opgedaan. Dus we gaan het zelf in elkaar zetten.
Ik regel zelf voor de windows lecensies. Kan W7 oem keys voor 18 euro bemachtigen.
Ik denk dat ik zelf al een aardif lijstje in elkaar heb weten te zetten, maar iedereen maakt fouten haha.
Ik ben zelf bang dat het moederbord niet past. Haha
Alvast bedankt,
Leon
Ik zoek voor 2 vrienden een mooie gamepc waar ze wat langer mee kunnen dan vandaag. Ze gaan hem rond mei in elkaar zetten.
Wat is je budget?
Max 750-800 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
qua cpu een Intel, ik heb zelf geen goede ervaring met amd cpu's, en met dit budget kunnen we er heus een intel in stoppen
Voor gpu maakt het niet uit. De een wou graag een gtx 970, wat net lukt, en de ander wou wat minder uitgeven en voor een 380x nemen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ze willen allebei vooral games erop spelen. Hier heb ik het over strategiespellen tot fps tot mmo's van elk soort
Ze willen er langer dan 1 jaar gebruik van maken. Maar dit gaat wel lukken denk ik.
Ik heb zelf 3 jaar geleden ook een oc gebouwt, en verder ook wat 'ervaring' mee opgedaan. Dus we gaan het zelf in elkaar zetten.
Ik regel zelf voor de windows lecensies. Kan W7 oem keys voor 18 euro bemachtigen.
Ik denk dat ik zelf al een aardif lijstje in elkaar heb weten te zetten, maar iedereen maakt fouten haha.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 184,95 | € 184,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 4GD5T OC | € 312,95 | € 312,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,- | € 48,- |
| 1 | BitFenix NOVA Zwart | € 27,50 | € 27,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS8G4D240FSA | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,70 | € 52,70 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 69,95 | € 69,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 811,50 | |
Ik ben zelf bang dat het moederbord niet past. Haha
Alvast bedankt,