Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IDeal-apps voor Android en iOS maken betalen via qr-codes mo

Pagina: 1
Acties:

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Donderdag kondigde ING aan betalen via qr-codes te ondersteunen in zijn mobiele apps.
De ene QR-code is de andere niet ;) ipv betalen zou hier overmaken moeten staan, zoals ook in de titel van het gelinkte stuk wordt gebruikt. Het verschil had ik al in de comments genoemd:
Dit is een iDeal-transactie (waarbij je als verkoper ook een seintje krijgt dat het geld wordt overgemaakt, ook al heb je het nog niet op je rekening kan je alvast overgaan tot levering), het gelinkte artikel over de ING betreft een 'standaard' SEPA-bankoverboeking waarbij je niet met de hand het rekeningnummer etc. in hoeft te voeren.

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 20:29

Nanax

Ik ben sjaak niet

Zie ook http://androidworld.nl/apps/officiele-ideal-app-android/ voor een duidelijk overzicht ;)

Het misverstand blijft maar terugkomen in de reacties, een nuance zou dus best wel een toevoeging zijn in mijn optiek :)

[ Voor 39% gewijzigd door Nanax op 08-04-2016 15:18 ]

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Eens, en hier is dan ook de nuance: nieuws: IDeal-apps voor Android en iOS maken betalen via qr-codes mogelijk

Dank voor het doorgeven!