Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Bakker
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-09-2020
Ik was al een tijdje opzoek naar een harde schijf met een hogere opslagcapaciteit voor de PS4. Ik kwam deze harde schijf redelijk vaak tegen en ik dacht eraan om deze schijf aan te schaffen.
Echter las ik bij een paar comments dat deze harde schijf de neiging heeft om kapot te lopen in een PS4. Het zou naar een paar weken al gaan tikken en errors geven. Dus ik besloot om een 1TB te kopen van hetzelfde merk die al ik de PS4 zat.
Heeft iemand anders al deze 2TB hdd de PS4 gezet en liep dat wel goed? Of ging het net zoals bij de andere mensen waarbij het na een paar weken al kapot liep?

Hieronder is een forum waar dit onderwerp wordt besproken:
http://community.us.plays...inpoint-M9T/td-p/42842075

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JointCh1L
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08 23:33
Ik ga hem einde van de week halen.

Op dezelfde pagina die je stuurde staat ook dat het al is opgelost met update 1.7 ( zitten nu al in 3.50 als ik me niet vergis. )

===================
Version 1.7 solves the PS4 cold boot problem with the Samsung Spinpoint M9T 2TB (ST2000LM003). I want to personally thank everyone on this forum post for making this issue publicly known. It appears Sony has actually listened and solved our problem. I can finally enjoy my 2TB hard drive without worrying about my PS4 not booting properly. Smiley Very Happy
===================

Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 14:05
Heb deze erin zitten, 1,5TB variant, geen enkel probleem mee. Heb ook niet meer mensen erover gehoord en wordt regelmatig aangeraden in het Playstation topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soclever
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-07 22:38
Purehz schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:16:
Heb deze erin zitten, 1,5TB variant, geen enkel probleem mee. Heb ook niet meer mensen erover gehoord en wordt regelmatig aangeraden in het Playstation topic
Maakt het veel geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 14:05
Is mij niet opgevallen dat deze schijf significant meer geluid produceert dan de originele schijf die er in zit