Toon posts:

DD naar versterker vanaf geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Maxi sound fortissimo waarop digitale uitgang zit. Op mijn versterker heb ik ook dd, namelijk de JVC RX-6000R. Als ik een dvd afspeel dan kan ik geen dd selecteren op mijn versterker. Ik gebruik overigens powerdvd 3.0 waarbij ik spdif instel bij geluidsuitgang. De dvd die ik probeer hebben allemaal dd. Waar ligt het probleem?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik ken je geluidskaart niet, maar bij de sblive die ik heb moet ik relay instellen, misschien bij jou ook zo?

Het is trouwens wel makkelijker om een mpegkaartje in je systeem te plakken, kost iets van 200 piek, en het je een goede dd uitgang (spdif) en een zeer goede tv-out.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 15:55 schreef SLaSH! het volgende:
Ik ken je geluidskaart niet, maar bij de sblive die ik heb moet ik relay instellen, misschien bij jou ook zo?

Het is trouwens wel makkelijker om een mpegkaartje in je systeem te plakken, kost iets van 200 piek, en het je een goede dd uitgang (spdif) en een zeer goede tv-out.
relay?? waar moet jij dat instellen?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Op zaterdag 23 juni 2001 15:57 schreef wizler het volgende:

[..]

relay?? waar moet jij dat instellen?
Ik heb een speciale versie van de sblive, ik heb de bij creative een andere backplate en breakout box gekocht, zodat ik ook optical in en output had (en ook coax in en out) zodat ik mijn signaal door kon sturen, als ik dan mijn mpeg kaart doorluste via mijn breakoutbox, moest ik relay instellen, ik kan me ook een optie herinneren dat je dd via spdif had, maar dat was bij iedere sblive, maar zeker weten doe ik dat niet meer.

Maar maak het je zelf erg makkelijk, koop een Hollywood+ kaartje, nog maar 200 piek, en dan heb je makkelijk dd.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me